خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان، تاکید کرد؛

ضرورت همکاری شرکت های خدمات رسان در ایجاد زیر ساخت ها در طرح نهضت ملی مسکن/۲۰۰ واحد از پروژه برکت در شهر زنجان آماده تحویل است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۱۶۴

استاندار زنجان، تاکید کرد: شرکت های خدمات رسان در استان زنجان باید نسبت به ایجاد زیرساخت ها در طرح نهضت ملی مسکن با راه و شهرسازی همکاری ویژه و کامل را انجام بدهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان، امروز در جلسه شورای مسکن، اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان را جزو اولویت‌های مهم اعلام کرد و گفت: باید معاونت عمرانی استانداری زنجان به صورت خیلی ریز مسائل و مشکلات مربوط به بخش مسکن را مورد بررسی قرار دهد.

استاندار زنجان ادامه داد: باید هفته‌ای یک بار جلسه در راستای بررسی مشکلات مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در حوزه زیر ساختها با حضور مسئولین شرکتهای خدمات رسان و راه و شهرسازی تشکیل شود.

وی گفت: باید نگرانی مردم نسبت به مسکن دار شدن حل شود و در این راستا شرکت‌های خدمات رسان به صورت خیلی ویژه با راه و شهرسازی استان همکاری بکنند.

افشارچی بر لزوم برگزاری بهتر جلسات شورای مسکن با خروجی بسیار مناسب و یا کیفیت تاکید کرد: جلسات شورای مسکن هر یک ماه یکبار که برگزار می‌شود درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، تسهیلات پرداخت شده، مشکلات پروژه‌ها و زمان تحویل پروژه‌ها توسط راه و شهرسازی به صورت جدولی گزارش داده شود تا رسانه‌ها اطلاع رسانی لازم را انجام داده و مردم از روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن باخبر شوند.

وی با اشاره به اینکه باید در حوزه مسکن به صورت ویژه ورود کرد، افزود: مسکن جزو نیازهای اصلی مردم است و مشکلات این بخش باید با همراهی و تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی حل شود.

استاندار زنجان همچنین به شرکتهای خدمات رسان از جمله آب، گاز و برق تاکید کرد باید نسبت به ایجاد زیرساخت ها در پروژه‌های مسکن ملی مدیریت و همکاری ویژه را داشته باشند.

افشارچی، اضافه کرد: ۲۰۰ واحد از پروژه برکت در شهر زنجان که آماده تحویل است باید زیر ساختهای آب، برق و گاز تا پایان مهرماه توسط شرکتهای خدمات رسان انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز