خبرگزاری کار ایران

فلاحی در تذکر شفاهی:

مدیران غافل و جاهل که نقش‌شان بیشتر از جاسوسان دشمن است را برکنار کنیم/ چه بر سر ما آمده که جوانان این سرزمین را به تریبون‌های دشمن واگذار کرده ایم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۱۴۳

نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت بالای زنان جامعه اسلامی گفت: مدیران غافل و جاهل که نقش شان بیشتر از جاسوسان دشمن است را برکنار کنیم.

به گزارش ایلنا، سارا فلاحی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: فرزندی از فرزندان این سرزمین جان باخته، اگر قرار باشد کسی مدعی حقش باشد، ما نمایندگان مردم، دستگاه قضا، دستگاه های امنیتی و انتظامی و نظام جمهوری اسلامی است، نه دشمنی که تا مرفق دستش در خون جوانان این سرزمین آلوده است و با تحریف و تحریم به جنگ باورهای ما آمده است و خواب سیاه تجزیه ایران زمین را دیده است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس یازدهم ادامه داد: باید خواب سیاه دشمن را به مرگ ابدی اش پیوند بزنیم، اما از سوی دیگر ما هم نباید دست بی خیالی را زیر سر غفلت بگذاریم و تا بحران بعدی بی خیال شویم. باید فکر کنیم، تدبیر کنیم، حرف های کارشناسی بزنیم، باید تسویه حساب سیاسی نکنیم و صف بندی ها را عمیق نکنیم و مطالبات اقتصادی مردم را مورد توجه قرار دهیم. فکر کنیم چه بر سر ما آمده که جوانان این سرزمین را به تریبون های دشمن واگذار کرده ایم.

وی اضافه کرد: همواره در طول تاریخ هر جا سرزمین مان مورد هجمه دشمن قرار گرفته، بر بستر بی مبالاتی ما و بی کفایتی ضعف های ما بوده است، وگرنه دشمن کارش دشمنی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: از ظرفیت بالای زنان جامعه اسلامی استفاده کنید، زنانی که در دوران دفاع مقدس در تمام شرایط این سرزمین و در پیروزی انقلاب اسلامی موثر بوده اند، اگر ما از ظرفیت زنان استفاده نکنیم، دشمن از ظرفیت آنها استفاده خواهد کرد.

فلاحی ادامه داد: باید تصمیمات درست بگیریم، مدیران غافل و جاهل که نقش شان بیشتر از جاسوسان دشمن است را برکنار کنیم، مدیرانی که تصمیمات غلط می گیرند.

وی با بیان اینکه التهاب به این سرزمین وارد نکنیم، افزود: در زمین دشمن بازی نکنیم، تصمیم غلطی مانند قطع مزایای شاغلان مناطق جنگی یکی از همان تصمیمات غلطی است که آب بر آسیاب دشمن می ریزد. امیدواریم به سمت و سویی برویم که دشمن دیگر جرأت و اجازه نفوذ در باورهای مردم ما را به خود ندهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز