خبرگزاری کار ایران

تفاوت گلس فنی ال سی دی موبایل و تاچ السیدی کامل چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۰۸۰

گوشی‌های موبایل در ابتدا فقط برای برقراری ارتباط ساخته شدند اما با گذشت زمان کارایی آن‌ها بیشتر و بیشتر شد. ال سی دی موبایل بخش مهمی از یک گوشی بوده و تعویض گلس ال سی دی گوشی موبایل یک نوع تخصص است. استفاده از موبایل با هوشمند شدن سیستم آن سبب شد دیدن فیلم با گوشی این روزها به بخشی از روزمره ما تبدیل شود و وقت زیادی از روز را به کار کردن با موبایل سپری کنیم. سالم بودن ال سی دی موبایل و نگه‌داری از آن دغدغه این روزهای همه ما شده است؛ زیرا چشم به‌عنوام عضوی از بدن که به شدت حساس است، وقت زیادی در روز را به نگاه کردن به صفحه موبایل سپری می‌کند.

در ادامه ابتدا در ال سی دی گوشی موبایل و همچنین گلس ال سی دی را توضیح میدهیم و در ادامه به تفاوت تعویض گلس ال سی دی موبایل نسبت به تعویض ال سی دی موبایل را شرح میدهیم.

 

تعویض گلس ال سی دی گوشی موبایل

در نظر داشته باشید که اگر صفحه نمایش گوشی موبایل شما در اثر ضربه دچار شکستی شود؛ اگر صفحه نمایش شما شرایط تعویض گلس را داشته باشد شما میتوانید با هزینه کم(یک سوم قیمت السیدی) همانند روز اول اوکی و قابل استفاده کنید.

مرکز تعمیرات موبایل هِلوفون

مرکز تعمیرات موبایل هِلوفون یکی از مراکز معتبر و حرفه ایی تعمیرات موبایل اصفهان میباشد که در زمینه تعویض گلس ال سی دی با قطعات اورجینال انجام میدهد. همچنین شما عزیزان میتوانید کار تعمیرات و تعویض گلس ال سی دی گوشی خود را به هلوفون بسپارید، شماره تماس مرکز تعمیرات موبایل هِلوفون 09139898468 میباشد مبتوانید برای هماهنگی تماس بگیرید.

ال سی دی گوشی موبایل

درصد زیادی از کارهای ما به کمک گوشی موبایل انجام می‌شود که ال سی دی موبایل نقش رابط را ایفا می‌کند. تعویض گلس ال سی دی گوشی موبایل اهمیت فراوانی داشته و به دلیل ارتباط زیاد با آن باید با دقت صورت گیرد. ال سی دی موبایل اما به دلیل قابلیت مشاهده و در دسترس بودن، درصد تخریب و آسیب بیشتری داشته و در صورت شکستن نیاز بیشتری به تعمیر یا تعویض خواهد داشت. یکی از راهکارها برای محافظت از LCD گوشی موبایل، محافظت و دقت در استفاده از آن است که ساده‌ترین راه به شمار می‌رود. اتفاقاتی مانند پرت شدن گوشی یا ضربه خوردن به آن که آسیب و شکستن را در پی خواهد داشت میتواند به گوشی اسیب وارد کند .گاهی فقط صفحه گوشی آسیب خواهد دید، اما در بعضی از مواقع تاچ یا سیستم لمسی نیز دچار تخریب می‌شود که مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.تعویض ال سی دی گوشی موبایل به مراتب راحت‌تر و ساده‌تر خواهد بود؛ زیرا برای تعویض نیاز نیست تمام اجزای گوشی موبایل باز شود. ال سی دی گوشی موبایل از حساسیت بالایی برخوردار است و مراقب از آن را می‌توان تا حدودی کار سختی عنوان کرد.

گلس ال سی دی گوشی موبایل

خارجی‌ترین بخش گوشی موبایل ال سی دی آن است و با کمک لوازمی می‌توان محافظت از آن را بیشتر کرد. گلس ال سی دی یکی از آن لوازم است که نقش نگه‌داری صفحه نمایش را ایفا کرده و کمک بزرگی برای همه دارندگان گوشی خواهد بود. همان‌گونه که از اسم گلس ال سی دی مشخص است، این ابزار یک لایه تقریبا نازک، اما با مقاومت و محافظت بالا است که روی ال سی دی نصب شده تا از شکستن یا ترک برداشتن صفحه نمایش جلوگیری کند.

تعویض گلس تاچ گوشی موبایل

گوشی‌های موبایل به دو دسته اندروید و آی‌او‌اس تقسیم می‌شوند که نشان‌دهنده سیستم عامل آن خواهد بود. جدا از بحث همیشگی و برتری هر‌کدام از این گوشی‌ها که مدام میان استفاده‌‌کنندگان آن‌ها رواج دارد، هر گوشی معایب و محاسن جداگانه و مخصوص به خود را خواهد داشت. سامسونگ، شیائومی، ایفون و... در مجموع همه آن‌ها برای یک کارایی ساخته شده‌اند، اما نوع استفاده ما از آن‌ها، برتری آنان را به نمایش خواهد گذاشت.

یکی از مسائل موجود برای بیان گوشی برتر یا بدتر، ال سی دی آن‌ها است که تا حدودی می‌توان کیفیت لوازم آن را سنجید. تعویض گلس ال سی دی گوشی موبایل در مجموع یک عمل را در پی دارد، اما بسته به نوع گوشی، ریزه‌کاری‌هایی را برای خود خواهد داشت. تعویض گلس ال سی دی موبایل سامسونگ بدون شک راهکار و روشی برای خود دارد که فقط یک تعمیرکار موبایل آن را تجربه کرده و این تفاوت را احساس خواهد کرد. تعمیر و تعویض گلس ال سی دی موبایل شیائومی نیز مراحل ویژه‌ای برای خود دارد. تعویض گلس ال سی دی گوشی موبایل در صورتی امکان پذیر است که آسیب فقط به گلس فنی صفحه نمایش وارد شده باشد و قسمت لمسی آن دچار هیچ‌گونه خرابی نباشد و همچنین نور و تصویر نیز اوکی باشد، در این صورت شما نیاز به تعویض گلس تاچ گوشی خواهید داشت. اینکه گلس ال سی دی آسیب دیده یا تاچ آن دچار مشکل شده است را فقط یک تعمیرکار گوشی تشخیص می‌دهد، اما شما خودخواسته نمی‌توانید تعویض تاچ گوشی خود را درخواست کنید.

بیشتر بخوانید: مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی

تفاوت گلس فنی ال سی دی موبایل و تاچ السیدی کامل چیست؟

پنج مدل ال سی دی گوشی در بازار

ال‌سی‌دی‌ها انواع مختلفی دارند و بر اساس موارد متعددی دسته‌بندی خواهند شد. مهم‌ترین یا اساسی‌ترین دسته‌بندی ال‌سی‌دی آن را به 5 بخش تقسیم کرده که هر بخش ویژگی منحصر‌به‌فردی خواهد داشت. ال سی دی شرکتی، صفحه نمایشی است که شرکت سازنده موبایل آن را می‌سازد و شباهت زیادی با ال سی دی کار شده روی گوشی دارد. در تعویض گلس تاچ ایفون یا تعویض گلس ال سی دی ایفون این نوع گلس کارایی زیادی خواهد داشت.

دسته دوم صفحه نمایش روکاری نام دارد و به این دلیل به این اسم معروف شده که از گوشی موبایل‌هایی برداشته شده که دیگر قابل‌استفاده نبوده‌اند. در واقعیت این صفحه نمایش فابریک گوشی بوده و اصل بودن آن توجه زیادی را جلب می‌کند. در میان گوشی‌های موجود، تعویض گلس تاچ موبایل سامسونگ گاهی سخت‌تر بوده؛ زیرا گوشی سامسونگ به شدت حساس و ظریف است و درصد آسیب آن بالاتر خواهد بود.

نوع دیگر ال سی دی را ال سی دی گلس تعویض نامیده و به نوعی از دسته‌ی روکاری به حساب خواهد آمد. این ال سی دی نیز اصل بوده و فقط گلس آن تعویض شده است.

نتیجه گیری

طبق موارد گفته شده در بالا اگر در اثر ضربه وارد شده به گوشی شما صفحه نمایش گوشی شما دچار مشکل شده و اثار شکستگی در آن وجود دارد باید گوشی خود را به یک مرکز معتبر تعمیرات موبایل برده و تعمیرکار تشخیص دهد که مشکل فقط تعویض گلس میباشد. درنظر داشته باشید که هزینه تعویض گلس یک سوم قیمت تاچ و ال سی دی کامل میباشد پس از لحاظ اقتصادی تعویض گلس صرفه دارد اما شرط سالم بودن تصویر و تاچ(لمس)صفحه نمایش وجود دارد.

مرکز هِلوفون متخصص در زمینه تعویض گلس ال سی دی

مرکز تعمیرات موبایل هِلوفون متخصص در کار تعویض گلس ال سی دی میباشد که از کادر تعمیرکاران مجرب و متخصص در این‌امر استفاده میکند و همچنین از تجهیزات بروز در امر تعویض گلس تاچ گوشی استفاده میکند؛ همچنین شما عزیزان میتوانید برای امر تعمیرات موبایل از طریق تماس تلفنی با شماره 09139898468 و همچنین میتوانید برای درخواست تعمیرات به سایت به ادرس hellophone.ir مراجعه کنید و یا در گوگل کلمه تعمیرات موبایل هلوفون را جستجو کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز