خبرگزاری کار ایران

معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت خبر داد:

برگزاری اختتامیه سی‌امین جشنواره دانشجوی نمونه با حضور رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۸۱۳

معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از دعوت از تمام دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت شرکت در سی‌امین جشنواره دانشجوی نمونه، از برگزاری اختتامیه این جشنواره با حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش ایلنا از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، «اسماعیل عجم» با اعلام این مطلب گفت: طبق جدول زمان‌بندی که در شورای عالی سیاستگذاری جشنواره نمونه کشوری به تصویب رسیده است، مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور رئیس جمهور و وزرای بهداشت و علوم در آذر ماه جاری برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به آغاز روند ثبت‌نامی دانشجویان در سی‌امین جشنواره دانشجوی نمونه از دوم مهر ماه، گفت: از کلیه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای، دکتری تخصصی و دستیاری دعوت می‌شود تا در این جشنواره بر اساس شرایط مندرج در «آیین‌نامه مصوب سال ۱۳۹۸» شرکت کنند. 

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به «سامانه ثبت‌نامی سی‌امین جشنواره دانشجوی نمونه» اظهار داشت: دانشجویان از ۲ تا ۱۵ مهرماه جاری می‌توانند با مراجعه به آدرس مندرج در سامانه جشنواره کشوری دانشجوی نمونه ثبت‌نام خود را جهت شرکت در این دوره از جشنواره نهایی کنند. 

وی با اشاره به اهمیت شرکت دانشجویان در جشنواره دانشجوی نمونه، گفت: از همکاران دانشگاهی می‌خواهیم تا بعد از ثبت‌نام دانشجویان، در نهایت دقت، سرعت، تعهد و امانت‌داری، امور داوری را در مرحله دانشگاهی طی کنند. تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی باید یک کارشناس به عنوان کارشناس مسؤول از طریق مکاتبه اتوماسیونی به ستاد وزارت بهداشت معرفی کنند. 

عجم یادآور شد: دانشجویان می‌توانند اطلاع رسانی‌ها در خصوص فرآیند برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه را از طریق دانشگاه خود می‌توانند دریافت کنند. طبق جدول زمان‌بندی که در شورای عالی سیاستگذاری جشنواره نمونه کشوری به تصویب رسیده است، مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور رئیس جمهور و وزرای بهداشت و علوم در آذر ماه جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز