خبرگزاری کار ایران

زیرکی دوران بازیگری، اسلحه پنهان سرمربی فجر

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۴۰۳

دو تیم فجرسپاسی شیراز و شمس آذر قزوین در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ دسته اول به مصاف هم رفتند.

به گزارش ایلنا، از هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و شمس آذر قزوین در مهم ترین جدال هفته در برابر یک دیگر صف آرایی کردند.

فجر پس از سه تساوی در سه هفته نخست و دو پیروزی در هفته های اخیر ، با انگیزه های فراوانی به استقبال تیم صدر نشین لیگ رفت. در سمت مقابل شمس آذر که با چهار برد و یک‌ تساوی شروعی مقتدرانه داشته، با تمامی قوا برای تداوم صدر نشینی به شهر شعر و فرهنگ سفر کرده بود.

قزوینی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تا دقیقه ۳۰ چندین فرصت خوب گل زنی را از دست دادند. فجر در ادامه سعی کرد نبض بازی را در دست بگیرد اما کماکان شمس آذر بود که روی ضد حملات خطرناک تر عمل می کرد.

اما قصه نیمه دوم متفاوت از چهل و پنج دقیقه نخست آغاز شد. علی آل کثیر خیلی زود و در دقیقه ۴۷ توانست با یک گل زیبا تیم مهدی رجب زاده را از حریف پیش بیندازد.

در ادامه شاگردان دقیقی تلاش زیادی کردند اما بازی هوشمندانه تیم فجر منجر شد تا در پایان شیرازی ها سه امتیاز دلچسب از بازی سخت مقابل شمس آذر را کسب کنند تا با ۱۲ امتیاز خود را به یک قدمی حریف صدر نشین برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز