خبرگزاری کار ایران

اعلام جزئیات مصاحبه و مرحله دوم ۱۸ کدرشته آزمون سراسری

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۲۷۱

جزئیات مصاحبه و مرحله دوم برای ۱۸ کدرشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ با پذیرش به صورت نیمه متمرکز اعلام شد.

به گزارش ایلنا، زمان انجام مصاحبه آن دسته از متقاضیان آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آن‌ها یکی از کدهای ۱۱.۱۲، ۱۴.۱۵ ۱۷.۱۸، ۲۰.۲۱، ۲۲.۲۳، ۲۴.۲۵، ۲۶.۲۹، ۳۰.۳۲، ۳۴ و ۳۶ اعلام شده، تعیین شد. 

به دنبال اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱، آن دسته از متقاضیان آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که در زمان اعلام نتایج نهایی بجای کد قبولی و یا علاوه بر کدرشته محل قبولی متمرکز برای آنان یکی از کدهای ۱۸ گانه زیر اعلام شده، باید با مدارک اعلام به موسسه مربوطه مراجعه کنند. 

کدرشته‌های پذیرش نیمه متمرکز کنکور سراسری ۱۴۰۱

اعلام جزئیات مصاحبه و مرحله دوم ۱۸ کدرشته آزمون سراسری

معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت باید برای انجام مصاحبه و مراحل گزینش در رشته‌های تحصیلی انتخابی دانشگاه‌ها و موسسات فوق با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز شامل: اصل و یک سری تصویر شناسنامه و کارت ملی، تصویر آخرین مدارک تحصیلی (اعم از دیپلم نظام قدیم، نظام جدید، پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی) به موسسات ذیربط مراجعه کنند. 

معرفی شدگان (کد ۲۹) رشته‌های تحصیلی کاردانی و کارشناسی فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی با توجه به تعیین تعداد ۵ مرکز دانشگاهی باید مطابق جدول زیر برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش مراجعه کنند. 

افراد معرفی شده می‌توانند با براساس استان محل اقامت خود برای اطلاع از برنامه زمانی و آدرس محل مصاحبه و مدارک لازم برای ارائه (از ۹ تا ۱۸ مهر ۱۴۰۱) به سایت اینترنتی دانشگاه محل انجام مصاحبه خود مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم، منحصراً به دانشگاه مجری انجام مصاحبه که براساس استان محل اقامت معرفی شدگان تعیین شده، مراجعه کنند. 

اعلام جزئیات مصاحبه و مرحله دوم ۱۸ کدرشته آزمون سراسری

معرفی شدگان (کد ۱۱ و ۱۷) پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی تهران (رشته‌های مخصوص متقاضیان بومی و دارای تعهد استخدام) لازم است برای انجام مراحل مختلف مصاحبه اختصاصی و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و براساس برنامه زمانی مندرج در سایت آموزش و پرورش و اطلاعیه سازمان سنجش مراجعه کنند. 

انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی (گزینش) معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی متمرکز دانشگاه‌های فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دو بخش مجزا خواهد بود. (معرفی شدگان دقت کنند که در مراحل مورد نظر حتماً شرکت کرده باشند).

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز