خبرگزاری کار ایران

استعفای یک شبه قابل پذیرش نیست+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۹۶۰

رئیس هیئت مدیره باشگاه فوتبال شمس آذر با اشاره به استعفای سرمربی تیم شمس آذر گفت: هر کاری ساز و کار خود را دارد و ابتدا باید مشکلات با مدیرعامل و هیأت مدیره مطرح شده و مراحل مختلف طی شود و اینطور نیست که یک دفعه اعلام استعفا شود، سرمربی هم نسبت به تیم و مهم‌تر از آن نسبت به مردم استان تعهد دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهرزاد نجفیان با حضور در استودیو ضلع‌سوم گفت: در بازی روز سه شنبه در استادیوم شاهد پیروزی بوده و بعد از آن تلفنی با سرمربی تیم صحبت کرده و تبریک گفتیم و مدیرعامل باشگاه هم تا شب کنار سرمربی بود اما در این مدت صحبتی از استعفا نبود و استعفا را اعلام وصول نکردیم.

رئیس هیأت مدیره شمس آذر ادامه داد: به عنوان رئیس هیئت مدیره از زمان حضور دقیقی در باشگاه از او پشتیبانی عملی کردم؛ البته یک سازمان و تشکیلات مانند شمس‌آذر قائم به فرد نیست و وقتی صحبت از موفقیت می‌شود یک مجموعه دخلیل بوده و تیم و کادر فنی خوبی داریم و در مجموع دپارتمان‌ها خوب عمل می‌کند و در چنین شرایطی بودن یا نبودن سرمربی نقشی در آینده تیم نخواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: حضور در شمس‌آذر برای سعید دقیقی پل ترقی چون فعالیت خود به عنوان سرمربی در لیگ دسته یک را با شمس آذر آغاز کرد.

وی تاکید کرد: امروز به نیروهای کارآمد خود می‌بالیم و در مجموعه شمس‌آذر عنصر اصلی، داشتن نیروهای کارآمد و عنصر وفاداری است و با همین رویکرد یکی از گزینه‌های اصلی که دچار مصدومیت جدی شده بود را حذف نکرده و او را در تیم حفظ کردیم و در مجموع افرادی که به منافع گروه فکر می‌کنند همیشه موفق هستند.

نجفیان تصریح کرد: درب دفتر ما همیشه باز است و ساده‌ترین پرسنل هنگامی که شاکی باشند می‌تواند به ما مراجعه کنند، چرا که ما خود را متمایز از مردم نمی‌دانیم.

وی تاکید کرد: ما در مجموعه از مشکلات عبور می‌کنیم اما قطع رابطه نمی‌کنیم.

 

حجم ویدیو: ۳۵.۶۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۷:۳۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز