خبرگزاری کار ایران

به چیزی جز سه امتیاز مقابل سپاهان فکر نمی کنیم

قاسمی: ذوب آهن خسته اشتباهات داوری است؛ امیدوارم دلزده مان نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۵۷۰

ذوب آهن در پنجمین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر باید دربی نصف جهان را مقابل سپاهان برگزار کند.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن در پنجمین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر باید دربی نصف جهان را مقابل سپاهان برگزار کند. یک سپاهان مدعی که آرمان قاسمی، مدافع سبزپوشان اصفهان مدعی است تیم قرار مقابل شاگردان تارتار بازی راحتی ندارد. مدافع ذوب آهن که گل او به ملوان می توانست زمینه ساز سه امتیاز اول این تیم باشد، اظهار داشت : در بازی مقابل ملوان عملکرد خوبی داشتیم اما با توجه به شرایط زمین انزلی مجبور به تغییر تاکتیک شدیم و بازی را به سمت دفاع و ضدحمله بردیم.

وی ادامه داد: این شرایط زمین و جو انزلی که کار برای هر تیمی آنجا سخت است باعث نشد کار را رها کنیم و توانستیم از روی نقطه پنالتی گل بزنیم. یک ضربه پنالتی که حرف و حدیث زیاد داشت در جریان بازی اما در نهایت خود ملوانی ها هم متوجه شدند که پنالتی درست بوده است.

قاسمی گفت: با این حال این شرایط که بابت پنالتی به وجود آمد باعث شد فشار زیادی روی داور باشد و تقریبا 10 دقیقه بعد در آن جو سنگین که علیه داوربود متاسفانه پنالتی دیگر ما گرفته نشد. با داور در آن مسابقه رفتار خوبی نشد و ناخواسته و سهوا سوت ها را به نوعی شاید برعکس زد.

مدافع ذوب آهن با بیان اینکه امیدوار است VAR هرچه زودتر به ایران بیاید و فدراسیون جدید روی این موضوع اهتمام ویژه داشته تا شاهد این دست اتفاقات علیه داوران نباشیم، اظهار کرد: با این همه هدف ما این است که ذوب آهن را به رتبه های بالاتر برسانیم. هرچند که اگر سال گذشته به قول کارشناسان تیمی نبودیم که در صدر اشتباهات داوری باشیم، جزو بالانشینان بودیم و حالا امیدواریم این اتفاق برای ما امسال هم رخ ندهد.

وی ادامه داد: در همین بازی های امسال هم اگر پنالتی ما مقابل پرسپولیس گرفته می شد و تعویضمان مقابل تراکتور انجام می گرفت و در همین بازی با ملوان هم پنالتی دوم گرفته می شد الان می توانستیم با اختلاف یکی از صدرنشینان باشیم. نگران هستیم که بازهم اشتباهات سهوی داوری امسال هم گریبان ذوب آهن را بگیرد و واقعا از این مساله خسته ایم و امیدواریم با این تلاشی که می کنیم ما را دلزده نکنند.

قاسمی درخصوص بازی امروز این تیم مقابل سپاهان گفت: سپاهان تیم بزرگی است و این تیم مقابل دیگر تیم بزرگ اصفهان قرار خواهد گرفت که هواداران زیاد دارد. دو تیم جزو سرآمدهای لیگ برتر هستند و بازی همه تیم ها مقابل این دو تیم در لیگ جذاب بوده و قطعا بازی سپاهان و ذوب آهن برابر هم جذاب تر هم خواهد بود.

وی افزود: مقابل سپاهان به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی کنیم و قطعا سپاهان کار راحتی مقابل ما نخواهد داشت. امیدوارم شاهد یک بازی خوب باشیم و بتوانیم جایگاه خودمان را در لیگ بهبود ببخشیم. در بازی با سپاهان منتظر هواداران خودمان هستیم تا امید به خدا با کسب سه امتیاز در فضای کاملا سبزپوش جوابگوی محبت آنها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز