خبرگزاری کار ایران

قاسمی: اگر پنالتی به سود پرسپولیس بود قطعاً می‌گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۶۱۱

بازیکن تیم ذوب‌آهن با انتقاد از قضاوت موعود بنیادی‌فرد گفت: اگر همان صحنه مشکوک در محوطه جریمه ما رخ می‌داد قطعاً برای حریف پنالتی می‌گرفتند.

به گزارش ایلنا، آرمان قاسمی پس از تساوی بدون گل تیم ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس گفت: اشتباهات سهوی داوری همیشه گریبان‌گیر تیم ما بوده است. این بار اول هم نیست؛ پنالتی که باید برای ما بگیرند را نمی‌گیرند و شرایط بازی تغییر می‌کند. اگر همان اتفاق در محوطه ما می‌افتاد قطعاً پنالتی می‌گرفتند. جالب است بنیادی‌فرد صحنه را دید و گفت بازیکن شما مدافع پرسپولیس را هُل داده ولی الان صحنه را دیدیم و اصلاً بازیکن ما به مدافع حریف دست نزده است.

وی ادامه داد: کارشناسان صحنه را می‌بینند و آقای خسروی که بچه محل ما هم است، اولین نفر اعتراض می‌کند و می‌گوید هیچ اتفاقی نیفتاده و داوری صحیح بوده است. این اشتباهات سهوی است و باید به داوران کمک کنیم؛ تا زمانی که VAR نیاید این مشکلات وجود ندارد. در صحنه اخراج هم داور نمی‌خواست کارت بدهد و کارتش را برگرداند، اما به خاطر اعتراض پرسپولیسی‌ها کارت داد. آن خطا کارت داشت و اگر اول کارت می‌داد کسی اعتراض نمی‌کرد، اما وقتی کارتش را برمی‌گرداند و دوباره کارت می‌دهد ذهن‌ها منحرف می‌شود.

قاسمی عنوان کرد: این اتفاقات در فوتبال ما وجود دارد. دو سال قبل هم از داوری لطمه دیدیم؛‌ اگر اشتباهات داوری سال قبل نبود قطعاً می‌توانستیم جزو سه چهار تیم بالای جدول باشیم. این بازی برای ما و همه درس عبرت است تا در شرایط برابر مسابقه بدهیم. در شرایط برابر برنده این بازی بودیم ولی متأسفانه شرایط برابر نبود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز