خبرگزاری کار ایران

قریشی: پرسپولیس تیم بسیار خوبی جمع کرده است/ اخراج محمدی سختگیرانه بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۶۱۰

بازیکن تیم ذوب‌آهن به اخراج هم تیمی خود در بازی با پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، محمد قریشی درباره دیدار با پرسپولیس و تساوی با این تیم اظهار داشت: ما انتظار یک بازی سخت داشتیم. پرسپولیس تیم خیلی خوبی دارد و خوشبختانه توانستیم یک امتیاز را بگیریم هرچند که داور در صحنه اخراج نادر محمدی سخت‌گیرانه عمل کرد ما 10 نفره شدیم و کار خیلی سخت شد اما بازیکنان با تعصب زیاد یک تساوی به دست آوردند.

وی در مورد عملکرد خودش در بازی مقابل پرسپولیس تصریح کرد: وظیفه من این است که دروازه بسته بماند و کل تیم هم در این باره تلاش کردند. کادر فنی زحمات زیادی کشید و خوشحالیم که یک امتیاز از این بازی سخت گرفتیم. ما از حالا به بازی بعد مقابل تراکتور فکر می‌کنیم تا یک نتیجه خوب بگیریم.

قریشی در پاسخ به این سؤال که آیا ذوب‌آهن در بازی بعد می‌تواند اولین برد خود را کسب کند، گفت: ما هر بازی برای برد به زمین می‌رویم. تراکتور هم تیم خیلی خوبی است اما ما برنامه‌های خودمان را داریم و برای سه امتیاز به زمین خواهیم رفت.

بازیکن ذوب‌آهن درباره داوری دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: یکسری از سوت‌های داور سخت‌گیرانه بود اما در کل به نظرم داوری بد نبود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز