خبرگزاری کار ایران

روی صحنه جنجالی بازی با نساجی خیلی مانور دادند؛

حقدوست: بهترین بازی را برابر استقلال به نمایش ‌می‌گذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۲۹۵

هافبک تیم پیکان امیدوار است شاگردان مجتبی حسینی برابر استقلال تهران بهترین عملکرد را ارائه کنند.

مجتبی حقدوست، هافبک پیکان تهران در گفتگو با ایلنا درخصوص اتفاقات دیدار برابر نساجی مازندران اظهار داشت: خیلی بازی خوبی انجام دادیم و از تیم حریف سرتر بودیم، موقعیت‌های بهتری هم داشتیم و فقط روی صحنه‌ای که جنجال به پا به نظرم تنها موقعیت جدی آن‌ها بود که داور به درستی در نهایت ضربه دروازه را اعلام کرد.

حقدوست درمورد برخورد محمد ناصری و علی شجاعی اضافه کرد: ناصری از دروازه برای دفع توپ به بیرون آمد و همین کار را انجام داد که بعد به شجاعی برخورد کرد. داور هم ابتدا گفت که اوت بعد پنالتی و بعد هم با مشورت کمک داور پنالتی را مردود اعلام کرد.

هافبک پیکان درباره اینکه سرمربی نساجی مدعی شد گفتگوی بازیکنان پیکان به زبان ترکی موجب شد تا نظر داور عوض شود، گفت: این حرف ها واقعا درست نیست. چرا ما باید چنین کاری انجام بدهیم؟ داور صحنه را بررسی کرد و با مشورت کمک‌هایش متوجه شد که خطایی صورت نگرفته است. به نظرم روی این قضیه خیلی مانور دادند و در فیلم دوربین‌های تلویزیونی مشخص است که صحنه برخورد پنالتی نبود.

 مجتبی حقدوست درمورد رویارویی با تیم استقلال تهران در هفته پنجم لیگ برتر همچنین گفت: تمرینات خوبی انجام دادیم، آماده بازی هستیم و رویارویی با استقلال در ورزشگاه آزادی همیشه شرایط خاص خودش را دارد. تیم جوان و باانگیزه ای هستیم که امیدواریم دست پر زمین را ترک کنیم. 

بازیکن سابق استقلال درباره انگیزه‌هایش برای رویارویی با آبی پوشان، گفت: بازی برابر استقلال یک نوع انگیزه است و شرایط مخصوص را دارد. امیدوارم که در بهترین روزمان بهترین بازی را برابر استقلال به نمایش بگذاریم.

حقدوست درمورد وضعیت پیکان در فصل جاری عنوان کرد: سال گذشته هم روند خوبی داشتیم و فلسفه باشگاه جوانگرایی است. اگر بدشانس نبودیم رتبه بهتری کسب می کردیم اما با تجربه سال گذشته امسال روند مناسبی را طی خواهیم کرد تا با درس از اشتباهات فصل گذشته بهترین رتبه و نتایج را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز