خبرگزاری کار ایران

برابر استقلال به دنبال سه امتیاز هستیم

نزدیک‌ترین شاهد صحنه جنجالی هفته: بیشتر از صدبار نگاه کردم، خطا نبود!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۸۸۰

مدافع تیم پیکان نزدیک‌ترین شاهد صحنه برخورد بین محمد ناصری و علی شجاعی در دیدار بین پیکان و نساجی در هفته چهارم لیگ برتر بود.

دانیال جهانبخش مدافع تیم پیکان تهران در گفتگو با ایلنا درباره دیدار برابر نساجی مازندران در هفته چهارم اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم ولی بیشتر به حواشی بازی اشاره شد. صحنه برخورد علی شجاعی و محمد ناصری همه چیز را تغییر داد و بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نزدیک‌ترین بازیکن به صحنه برخورد جنجالی بازی پیکان و نساجی گفت: من در شرایط بازی خیلی دقیق متوجه نشدم چه چیزی رخ داد ولی فیلم همین صحنه را بیشتر از 100 بار نگاه کردم. نظر شخصی من این است که ناصری اول توپ را دفع می‌کند، توپ به سر شجاعی برخورد کرد و به بیرون رفت. پس در این صورت امکان ندارد خطایی رخ داده باشد.

جهانبخش ادامه داد: چون اگر شجاعی قرار بود ضربه اول را بزند، توپ با این سرعت به بالای دروازه نمی‌رفت. اگر فیلم صحنه را ببینید متوجه می‌شوید که اول توپ توسط ناصری دفع شده و بعد این دو بازیکن برخورد داشته‌اند. منکر برخورد نیستیم ولی اینطور نبوده که مستقیم با ضربه مشت به صورت او ضربه بزند.

مدافع پیکان درباره اینکه از سوی حمید مطهری ادعا شد آن‌ها با زبان ترکی تصمیم داور را عوض کردند، گفت: من که به زبان ترکی چیزی به داور نگفتم ولی به داور گفتم که اول ناصری توپ را زده است. همه بازیکنان همین را می‌گفتیم ولی داور چون خونریزی صورت شجاعی را دیده بود فکر می کرد مستقیما ناصری بازیکن حریف را زده است. بعد از اینکه متوجه شدند برخورد چطور بوده تصمیم داور عوض شد.

دانیال جهانبخش درباره رویارویی با استقلال در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران مرد و زن، گفت: به عنوان یک فوتبالیست خوشحالم که بانوان هم می‌توانند کنار آقایان فوتبال را نگاه کنند. به نظرم بازی خوبی می‌شود و ما با صد در صد توان‌مان به دنبال سه امتیاز خواهیم بود و برای بهترین عملکرد پیش می رویم. امیدوارم بهترین نتیجه را با پیاده کردن تفکرات کادرفنی به دست بیاوریم.

بازیکن پیکان درمورد رویارویی با مهاجمان تیم استقلال همچنین بیان کرد: استقلال تغییرات زیادی داشته و سرمربی خارجی جذب کرده‌اند که باعث می شود نسبت به گذشته هم تغییرات تاکتیکی داشته باشند. در بهترین شرایط مقابل آن‌‎ها قرار خواهیم گرفت و به دنبال بهترین عملکرد هم هستیم.

جهانبخش درباره حضور تیم پیکان در میان تیم‌های بالای جدولی گفت: خیلی زود است که بخواهیم از جایگاه‌مان اطمینان داشته باشیم چون امسال لیگ نسبت به سال گذشته خیلی سطح بالاتری دارد. مربیان و بازیکنان خارجی که جذب شده‌اند کیفیت رقابت را افزایش می‌دهند. تیم ما جوان و باانگیزه است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که مثل فصل گذشته بدشانس نباشیم و در هر بازی به دنبال بهترین نتیجه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز