خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لالیگا اسپانیا

سوسیداد یک - بارسلونا 4 ؛ پیروزی پرگل شاگردان ژاوی با دبل لواندوفسکی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۸۲۷

در رقابت‌های فوتبال اسپانیا، بارسلونا در یک دیدار سخت مقابل سوسیداد به برتری رسید.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته دوم لالیگا، بامداد امروز از ساعت 30 دقیقه بامداد، بارسلونا در آنوئتا به مصاف رئال سوسیداد رفت و در یک بازی سخت، هیجانی و پر از استرس به برتری 4 بر یک رسید.

در این مسابقه روبرت لواندوفسکی برای اولین بار برای بارسلونا گلزنی کرد و توانست دبل کند.

گل‌های شاگردان ژاوی را لواندوفسکی 1 ، 68 ، دمبله 66 و فاتی 79 به ثمر رساندند و تک گل میزبان را الکساندر ایزاک در دقیقه 6 به ثبت رسانید.

در این دیدار تراشتگن چند موقعیت خوب را از حریفان گرفت و نگذاشت تا سوسیداد در جو عالی آنوئتا مقابل بارسلونا به گل دست یابد. آنسو فاتی نیز بسیار عالی کار کرد و بسیار بهتر از فران تورس کار کرد. او یک گل زد و 2 پاس گل داد تا در کنار لواندوفسکی به مرد اصلی میدان نام گیرد.

بارسلونا به اولین برد خود رسید و 3 امتیازی شد تا به رده پنجم صعود کند.

در دیگر بازی لالیگا، ویارئال با 2 گل در وندامتروپولیتانو اتلتیکومادرید را شکست داد تا به صدر جدول راه پیدا کند.  اکنون رئال مادرید با 6 امتیاز و تفاضل گل مثبت 4 در رده دوم جای دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز