خبرگزاری کار ایران

فاضلی: هفته قبل بدشانس بودیم/ دنبال نتایج آبرومند هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۶۷۱

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می گوید در کنار بحث هماهنگی تیمش دنبال کسب نتایج آبرومند است.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالم که در آبادان، برزیل ایران حضور پیدا کردیم و امیدوارم که همه مردمان سرزمین‌مان سلامت و شاد باشند. در مورد بازی باید بگویم با توجه به اینکه هفته گذشته به لحاظ نتیجه، نتیجه خوبی کسب نکردیم و همانطور که مستحضر هستید در یک تورنمنت طولانی مانند لیگ، آنچه که اهمیت دارد واکنش تیم‌ها به نتایجی است که کسب می‌کنند. برد، باخت و... این است که عکس العمل خوبی داشته باشید و به هر حال در لیگ امسال می بینید لیگ با کیفیتی است و بازیکنان ایرانی با کیفیت از لیگ‌های خارجی بازگشتند. قطعاً لیگ خوبی در انتظار اهالی فوتبال است. 

 

وی افزود: با توجه به اینکه تیم‌ها نزدیک هم شدند علاوه بر مسائل روحی و روانی، آرامشی است که هر تیمی به آن احتیاج دارد ما سعی کردیم که حالا در درون مجموعه از هیات مدیره تا کادرفنی و بازیکنان آرامش داشته باشیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

 

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره صنعت نفت آبادان گفت: تیم آبادان یک تیم خوب و یکدست، با برنامه و تاکتیکی است. آنچه که در این یک بازی که انجام دادند و ما دیدیم و شناختی که ما از بازیکنان‌شان داریم. به هر حال یک اکیپ بازیکنانی هستند که در چند سال اخیر در صنعت نفت آبادان حضور داشتند و عصای دست مربیانی بودند که در آبادان حضور داشتند. به هر حال آنها بازیکنان خوبی هستند و عملکردشان به تیم آبادان کمک کرده است. همه نفرات می‌دانند بازی راحتی مقابل صنعت نفت نخواهند داشت. به هر حال ما هم این شرایط را درک کردیم. تمرینات خوبی داشتیم. صحبت‌هایی که آقای رحمتی و کادرفنی با بازیکنان داشتند به لحاظ روحی و روانی بچه‌ها را آماده کردیم. تمرینات را روی برنامه ادامه دادیم. خدا را شکر بازیکنان خوبی در تیم داریم که عصای دست ما هستند و در این شرایط و در طول این تورنمنت به ما کمک می‌کنند که بتوانیم شرایط تیم را خوب رقم بزنیم. نتایج هر تیمی نشات گرفته از بازیکنان و نیروی انسانی آن تیم است. ما هم به آنها امیدوار هستیم. سعی می کنیم کمک‌شان کنیم که نتایج خوبی کسب کنند.

فاضلی پیرامون شرایط نقل و انتقالاتی آلومینیوم اراک گفت:  ما تقریبا شاکله اصلی تیم بسته شده است. در هفته‌های آینده، با صلاحدید کادرفنی در راس آنها آقای رحمتی اگر نیاز پیدا کنیم بازیکن جذب خواهیم کرد. این نکته را باید بگویم که با توجه به تغییرات، عنصر اصلی در فوتبال هماهنگی است. بحث هماهنگی زمانبر است. تمام تلاشمان این است که موازی با بحث هماهنگی نتایج‌مان  آبرومند باشد و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. به هر حال در فوتبال بدشانسی هم رخ می‌دهد. شاید بتوانیم نتیجه هفته قبل را به بدشانسی هم ارتباط بدهیم و اینکه شاید در پیک و اوج عملکردمان بودیم شاید همچین نتیجه‌ایپیش می آمد. 

وی درباره غایبان تیمش عنوان کرد: مصطفی احمدی به علت مصدومیت همراه تیم نداریم و هفته گذشته هم بی نصیب بودند. بقیه نفرات حضور دارند.

مربی آلومینیوم اراک درباره دو بازیکن خارجی خود گفت: دو بازیکن خارجی جذب کردیم که یکی از بازیکنان فیکس بود. آقای هانسل زاپاتا که فصل گذشته لیگ برتر کرواسی بودند. والنتینو یوئل که فصل گذشته در نیوکاسل جت استرالیا بازی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز