خبرگزاری کار ایران

معاون فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی:

فروش ماشین آلات خطوط تولید و صنعتی در مزایده مردادماه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۰۴۳

در راستای تسریع در تعیین تکلیف کالاهای در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و عرضه این کالاها در سایت شفاف و رقابتی، سازمان هر ماه مزایده‌های الکترونیکی خود را در بستر سامانه ستاد تدارکات دولت برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، سعید غلامی باغی،‌ معاون فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی در باره سازمان هر ماه مزایده‌های الکترونیکی خود را در بستر سامانه ستاد تدارکات دولت برگزار می‌کند، گفت: فرایند مزایده ۲۵۹ سازمان هم با مشارکت تمامی استان‌ها در حال انجام است و از تاریخ ۱۹ مردادماه بازدید متقاضیان و عموم مردم از انبارهای سازمان در سراسر کشور انجام‌شده که تا ۲۶ مرداد مردادماه ادامه خواهد داشت و در روز ۳۰ مرداد برندگان نهایی مشارکت در مزایده ۲۵۹ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام خواهد شد.

غلامی افزود: در مزایده شماره ۲۵۹ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کالاهای گوناگون و متفاوتی ازجمله ماشین‌آلات خط تولید، ماشین‌آلات صنعتی، انواع خودروهای سواری و مواد شیمیایی مورد نیاز بخش تولید عرضه می‌شود که برای نمونه می‌شود به سه هزار کولر عرضه‌شده در استان خوزستان و بیش‌از ۱۵۰۰ تن ام‌دی‌اف در آذربایجان غربی و ۲۵۳ نگله تجهیزات پزشکی در استان گیلان اشاره کرد.

قابل ذکر است که متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به آدرس tamliki.ir  یا سایت سامانه ستاد تدارکات دولت مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز