خبرگزاری کار ایران

واکنش سرمربی پاری سن ژرمن به قهر عجیب امباپه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۹۷۱

کریستوفر گالتیه درباره قهر کیلیان امباپه در تقابل با مون پلیه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کریستوفر گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن توضیح داد که چرا کیلیان امباپه پس از عدم دریافت پاس از ویتینیا در جریان پیروزی مقابل مون پلیه، به نظر می‌رسید که در زمین عصبانی شده است.

در جریان این مسابقه که توسط BT Sport در بریتانیا پخش شد، ویتینیا هافبک پاری سن ژرمن از نیمه خود در میانه زمین حرکت کرد و این گزینه را داشت که توپ را به امباپه که در سمت چپ او بود و همچنین لیونل مسی ارسال کند که از جناح راست دوید.

در فیلمی که پس از بازی در فضای مجازی منتشر شد، ویتینیا به امباپه توجهی نکرد و تصمیم گرفت توپ را به سمت مسی پاس دهد و ستاره فرانسوی را کاملاً ناامید کرد زیرا او حرکت خود را متوقف کرد و دیگر ندوید.

عصبانیت امباپه در زمین بیش از چند واکنش را برانگیخت، اما گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن نمی‌خواست چیز زیادی از آن برداشت کند. او به کانال پلاس گفت: "کیلیان آخرین بازی خود را سه هفته پیش انجام داد، بنابراین می‌دانستم که از نظر فیزیکی برای او سخت خواهد بود. او یک بازیکن رقابتی است. او می‌خواهد خوب باشد و می‌خواهد به سرعت خوب شود، اما یک فوتبالیست برتر اینطور روشن و خاموش نمی‌شود؛ کمی زمان می‌برد تا 100 درصد توانایی‌های ورزشی‌اش را به دست آورد.

وقتی او در 100 درصد توان خود باشد، تفاوت را بیشتر خواهد کرد. این‌ها بازیکنانی هستند که دوست دارند گل بزنند، می خواهند گل بزنند، پس حمله می کنند. برای او کمی طبیعی است که از اینکه از نظر بدنی کمی ناقص است در مقایسه با هم تیمی هایش ناامید شود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز