خبرگزاری کار ایران

پوچتینو: امباپه من را اخراج نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۰۱۷

با وجود شایعات در اوایل تابستان، سرمربی آرژانتینی معتقد نیست که این مهاجم پشت ماجرای خروجش بوده است.

به گزارش ایلنا، مائوریسیو پوچتینو نقش کیلیان امباپه در اخراج او از پاری سن ژرمن را رد کرد. جدایی پوچتینو که مدت ها انتظارش می رفت، سرانجام ماه گذشته پس از اینکه این سرمربی آرژانتینی دوباره نتوانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به ارمغان بیاورد، تایید شد. گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه امباپه پشت این اخراج است، وجود داشت.

اما خود امباپه در شبکه های اجتماعی به شدت مسئولیت این موضوع را رد کرده بود و اظهارات او اکنون مورد حمایت سرمربی سابقش قرار گرفته است.

پاری سن ژرمن در فصل گذشته توسط رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی از اروپا کنار گذاشته شد و همین برای مدیریت باشگاه کافی بود تا کریستوف گالتیه را جایگزین پوچتینو کنند.

پوچتینو در مصاحبه ای با روزنامه infobae آرژانتینی گفت: آنچه فکر می‌کنم این است که پاری سن ژرمن تمام تلاش خود را برای حفظ کیلیان انجام داده است و من نیز با آن موافقم.

او یکی از بهترین بازیکنان امروز فوتبال جهان است و من فکر می‌کنم که پاری سن ژرمن با داشتن تمام منابع برای انجام این کار، او را متقاعد کرده است که بماند. اما فکر نمی‌کنم کیلیان کسی باشد که پروژه جدید را طراحی کرده است.

کسانی که مدیریت می‌کنند، در این مورد رئیس باشگاه، کسانی هستند که فکر می‌کردند راحت ترین کار آغاز کردن پروژه جدیدی در باشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز