خبرگزاری کار ایران

با هدف توسعه آموزش مهارت‌های مدیریتی برگزار می‌شود:

نخستین رویداد آموزشی هوش مدیریت و رهبری

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۵۴۸

نخستین رویداد آموزشی هوش مدیریت و رهبری، جمعه بیست و هشتم مردادماه در سالن همایش‌های دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

مرتضی نظری، دبیر نشست آموزشی هوش مدیریت و رهبری با اعلام این خبر گفت: دستیابی مدیران و رهبران سازمان‌ها و کسب و کارها به چیرگی در حل و رفع هوشمندانه عارضه‌های سازمانی، توسعه بازار، گسترش دایره نفوذ، افزایش کیفیت و فروش بالاتر با اتکای صرف به مهارت‌های کلاسیک و سنتی بسیار دشوار است لذا از بین مهارت‌های ضروری همچون مهارت‌های نرم، آشنایی با هوش مدیریت و رهبری برای موفقیت در سازمان و کسب‌وکارها بسیار ضروریست.

وی ادامه داد: وزن و اعتبار برندها، محصولات و خدمات رابطه مستقیمی با طرز فکر و نگرش صاحبان آنها دارد و حفظ بازار و کسب مزیت رقابتی در کنار دیگر عوامل، به آموزش مهارت‌های مدیریتی و ارتقای توانمدی‌های مدیران به سطح رهبری کسب و کار و دستیابی به آموزش درست و بازبینی نگرش‌ در شرایط جدید بستگی دارد و اولین نشست آموزشی «هوش مدیریت و رهبری» در پاسخ به همین ضرورت و نیاز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، نشست آموزشی هوش مدیریت و رهبری بیست و هشتم مرداد ماه سال جاری در سالن همایش دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران از ۹ صبح جمعه برگزار خواهد شد. 

اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه ثبت نام و مشارکت از طریق صفحات این رویداد در اینستاگرام همایش به نشانی @chiregii در دسترس علاقمندان است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز