خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: در مورد محرومان بلاتکلیف هستیم/ تراکتور تیم خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۱۰۹

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم محروم داریم یا خیر. بازیکن مصدوم نداریم و همه در شرایط خوبی هستند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی گل گهر مقابل تراکتور در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که لیگ برتر آغاز شده است. شناخت تیم‌ها از یکدیگر در هفته‌های نخست کمتر و بازی‌ها سخت‌تر است. به تیم تراکتور خوش‌آمد می‌گویم. این باشگاه برخلاف سال گذشته تیم بسیار خوبی دارد و کادر فنی و بازیکنان خوبی گرفته‌ است.

وی در مورد تمرینات آماده‌سازی و میزان آمادگی شاگردانش تصریح کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب به سه امتیاز برسیم. گل‌گهر شرایط خوبی دارد. بازیکنان زیادی از ما جدا شده‌اند، اما مهمترین کار ما این بود که شاکله تیم را حفظ کردیم و چند بازیکن به جمع‌مان اضافه شدند. امیدوارم آنها برای نفراتی که جدا شده‌اند، جایگزینان خوبی باشند. اردوی خوبی در ترکیه داشتیم؛ به ویژه دیدار با ایوب‌اسپور که به ما خیلی کمک کرد و دستاوردهای بسیار خوبی داشت. به اهداف‌مان در اردوی ترکیه رسیدیم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که عملکرد بسیار خوبی در حفظ شاکله تیم و برنامه‌های ستادی باشگاه داشته است. چند بازیکن را می‌خواستیم که آنها را جذب کردیم و تا زمان وجود دارد، شاید یکی دو بازیکن دیگر جذب کنیم.

قلعه‌نویی درباره غایبان گل‌گهر برای دیدار با تراکتور عنوان کرد: بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم محروم داریم یا خیر. بازیکن مصدوم نداریم و همه در شرایط خوبی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز