خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان در مجلس:

نبود آموزش های مهارت محور باعث ایجاد لشکر بیکاران شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۸۸۹

نماینده شیراز و زرقان با انتقاد از سیاست های اشتباه آموزشی در نظام تعلیم و تربیت کشور تأکید کرد: لشکر بیکاران امروز کشور، نتیجه آموزش هایی است که مهارت محور نبوده است.

به گزارش ایلنا، ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید از دانشگاه فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز با تاکید بر آموزش های مهارتی در نظام تعلیم و تربیت کشور اظهار داشت: بعضاً دانش آموزان و دانشجویان ما آموزش هایی را فرا می گیرند که کارساز نیست.

وی افزود: در نظام آموزش و پرورش، توجه به مهارت های فنی و حرفه ای آن گونه که سزاوار است، مورد توجه قرار نگرفته و این یک آسیب بزرگ است. امروز همه از بیکاری جوانان می نالند اما از این نکته غافل هستند که بخش اعظم این بیکاری نتیجه عدم مهارت های فنی و حرفه ای است.

نماینده شیراز و زرقان  با اعتقاد به اینکه مهارت محوری در سیستم آموزشی یک اولویت است که مورد غفلت قرار گرفته، گفت:عزم دولت و مجلس حمایت از مهارت ورزی به ویژه در مراکز فنی و حرفه ای است.

وی با تقدیر از تلاش‌های مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای باهنر شیراز، بر حمایت از این دانشگاه مهارت محور تاکید کرد و گفت: عزم دولت و مجلس حمایت از مهارت ورزی به ویژه در مراکز فنی و حرفه ای است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این بازدید برای تأمین بخشی از منابع مالی جهت تکمیل خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه ای نیز قول مساعد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز