خبرگزاری کار ایران

کاهش ۵۰درصد هزینه خرید آنلاین کالای خواب با دانستن این ۶ اصطلاح استثنایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۶۲۹

در این مقاله کوتاه و فوق کاربردی، قصد داریم شما را با أنواع اصطلاحات دنیای کالای خواب آشنا کنیم تا دیگر متحمل ضررهای مشابه به خاطر آشنا نبودن با اصطلاحات رایج کالای خواب نشوید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

میانگین زمان مطالعه: ۴دقیقه

حتماً برای شما نیز اتفاق افتاده است که قصد خرید یک ملحفه به عنوان روانداز داشته اید و به جای آن اشتباها به صورت آنلاین با چهار برابر قیمت یک لحاف خریده اید و هم از لحاظ مالی ضرر کرده اید و هم نیازتان برطرف نشده است.

روتختی یکی از مهمترین آیتم‌هایی است که در دکوراسیون اتاق خواب نقش مهمی ایفا می‌کند و بر کیفیت خواب شما اثر می‌گذارد. البته بسته به سلیقه و نیاز فرد اقلام متفاوتی با عنوان ست لحاف و ست ملحفه عرضه می‌شوند که می‌توانید انتخاب کنید.

در این مقاله کوتاه و فوق کاربردی، قصد داریم شما را با أنواع اصطلاحات دنیای کالای خواب آشنا کنیم تا دیگر متحمل ضررهای مشابه به خاطر آشنا نبودن با اصطلاحات رایج کالای خواب نشوید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تفاوت سرویس لحاف و سرویس ملحفه

برای تشخیص تفاوت سرویس ملحفه و سرویس لحاف به اجزا و تکه‌های آن‌ها که در بسته بندی قرار می‌گیرند، دقت کنید. سرویس لحاف و روتختی شامل یک عدد کاور کشدار تشک ، به همراه یک لحاف، دو عدد روبالشتی و دو عدد روکوسنی برای تزیین تخت تشکیل شده است. اما سرویس ملحفه که با عنوان ست ملحفه نیز شناخته می شود شامل یک عدد ملحفه کشدار تشک به همراه یک رو‌انداز و دو عدد روبالشی می باشد که به خاطر پنبه دوزی نشدن لحاف، قیمت مناسب‌تری به نسبت سرویس لحاف دارند و اغلب افراد به اشتباه این دو را جا به جا خریداری می‌کنند.

در خریدهای آنلاین توصیه می‌کنیم از وب سایت هایی که مانند دیجی کالا و کالای خواب دواج، برای هر محصول فیلم مخصوص آن را منتشر می کنند خرید خود را انجام دهید تا هیچ اشتباهی در روند انتخاب صورت نگیرد.

نکات مثبت سرویس ۴تکه و ۶تکه روتختی در برابر ست کامل ملحفه

سرویس لحاف رو تختی تقریبا یه ست کامل در اختیار شما قرار می‌دهد؛ از یک کاور تشک به همراه دو عدد رویه بالشت و رو‌کوسنی و یک لحاف پنبه دوزی شده تشکیل شده است. درنهایت لحاف روتختی اغلب از پارچه‌های پنبه‌ای با الیاف طبیعی به‌صورت کیسه‌ای دوخته شده و داخل آن با الیاف مصنوعی و یا پشم شیشه پر شده است؛ روی لحاف برای خارج نشدن این الیاف دوخت های ریزی انجام شده که با دوام و قابل شستشو و در اتوشویی راحت‌تر باشد.

توجه: اگر در هنگام خرید لحاف مشاهده کردید دوخت روی لحاف فقط در ۴ طرف انجام شده است از خرید آن منصرف شوید، زیرا این نوع لحاف در هنگام شستشو به سرعت مچاله و خراب می شوند.

مشاهده نمونه های مورد قبول سرویس لحاف و روتختی

یکی دیگر از نکات مثبت سرویس لحاف در برابر سرویس ملحفه، همیشه مرتب بودن ظاهر تخت است چون شما دیگر نیازی ندارید به فکر پتو و کاور مناسب برای آن باشید. در عوض سرویس لحاف به مدت طولانی‌تری برای کاور تخت خواب قابل استفاده است.

بودجه ؛ فاکتور مهم در انتخاب سرویس روتختی

خب سؤال اینجاست که کدام سرویس برای تخت خواب شما مناسب‌تر است؟ انتخاب سرویس کالای خواب به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. اگر تمایلی به هزینه‌ی زیاد برای خرید ست روتختی ندارید، بهتر است از انتخاب سرویس کامل لحاف و روتختی صرف نظر کنید. همچنین اگر فردی تنوع طلب هستید، تمایل دارید روتختی خودتان را زود به زود تعویض کنید، نیم ست ملحفه کشدار که فقط شامل یک ملحفه به همراه روبالشی است، گزینه‌ی بهتری برای شما است.

همچنین توصیه می کنیم در هنگام خرید نیم ست روتختی کشدار، آن را از فروشندگانی که در وب سایت هایی مانند باسلام ، دواج و ترب به صورت تخصصی این محصولات را تولید می کنند خرید خود را انجام دهید تا با بهترین قیمت کالا به دستتان برسد.

 

ملحفه کشدار، مناسب‌ترین انتخاب برای افراد تنوع طلب با بودجه کم

این نوع ملحفه به همراه دو کاور رو بالشتی ست در بازار موجود و مقرون به صرفه است. با وجود الیاف مصنوعی برای دوخت ملحفه‌ها، شما سعی کنید پارچه‌های پنبه‌ای را درنظر بگیرید که در انواع طرح و رنگ فانتزی موجود هستند. در صورت استفاده از الیاف طبیعی در هنگام تعریق به سلامت پوست شما آسیبی وارد نمی‌شود.

توجه: حتما در هنگام خرید خود، به ترکیبات پارچه توجه کنید و اگر درصد پلی استر به کار رفته در نوع پارچه از ۴۵ درصد بالاتر، خرید خود را لغو کنید. زیرا منجر به تشکیل قارچ و حساسیت ‌های پوستی برای شما می شوند.

مشاهده لیست قیمت ارزان ترین و باکیفیت ترین ملحفه و روتختی های کشدار ترک و ایرانی

کاهش ۵۰درصد هزینه خرید آنلاین کالای خواب با دانستن این ۶ اصطلاح استثنایی

تاریخ: ۱۴۰۱/۰۵/۱۲

سرویس رو تختی هتلی،انتخابی مینیمال و لوکس

سرویس روتختی هتلی همانطور که از اسمش پیداست در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد که از پارچه‌های بسیار نرم و لطیف تهیه شده است تا احساس راحتی را القا کند. سرویس روتختی هتلی از یک رویه تشک و یک لحاف با دوخت‌های تزئینی برای بالا بردن کیفیت لحاف تشکیل شده، به همراه دو عدد رو بالشتی که به راحتی در هتل‌ها قابل شستشو باشد. قطعا انتخاب پارچه‌های با کیفیت و مرغوب در این سرویس‌ها بسیار حائز اهمیت است.

روتختی هتلی به دلیل داشتن پارچه‌های ساده و مینیمال طرفداران زیادی دارند و به علت تنوع رنگ و نوع پارچه با هر سبک و سلیقه‌ای با دیزاین اتاق خواب به راحتی ست می‌شود. 

پارچه‌های هتلی به علت خطوط و بافت راه راه‌شان جذابیت چشمگیری در اتاق خواب ایجاد می‌کنند. افراد می‌توانند این آیتم شیک و خاص را حتی برای اتاق خواب شخصی خود هم استفاده کنند. این مدل روتختی، مخصوصا برای کسانی مناسب است که طرفدار سادگی در عین حال لوکس بودن هستند.

 

رو تختی اسپرت؛ انتخابی مناسب سلیقه‌ی خاص جوانان

یکسری روتختی و ملحفه با پترن و طرح‌های فانتزی و اسپورت وجود دارد که مناسب سلیقه‌ی دختران و پسران جوان است. بر روی پارچه‌های اسپرت موتیف و اشکال متنوع چاپ می‌شود و سلیقه‌های خاصی را به خود اختصاص می‌دهند. طرح این سرویس روتختی‌ها را می‌توانید بر اساس رنگ دیوار اتاق یا پرده ست کنید؛ با این کار نمای اتاق به صورت زیبایی به چشم می‌آید. با اکسسوری‌هایی چون کوسن‌های متضاد با رنگ روتختی دیزان تخت خواب خود را متفاوت جلوه دهید. اغلب پارچه‌های سرویس ملحفه و روتختی اسپرت از جنس کتان یا پلی استر موجود است که ترجیحا جنس کتان با الیاف طبیعی دوام بیش‌تری برای شما دارد.

کاهش ۵۰درصد هزینه خرید آنلاین کالای خواب با دانستن این ۶ اصطلاح استثنایی

سرویس روتختی سه بعدی؛ انتخابی مدرن و متفاوت

اگر به دنبال تغییر چیدمان اتاق خوابتان هستید یا از انتخاب روتختی‌های تکراری خسته شدید، به شما استفاده از روتختی‌های مدرن سه بعدی را پیشنهاد می‌دهیم. پارچه های سه بعدی با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی می شوند و به صورت اتصال دو پارچه جدا از هم تولید می‌شود. به دلیل استفاده از این تکنولوژی تصویری که مخاطبان میبینند دارای حجم و عمق است. در این نوع روتختی‌های سه بعدی شما می‌توانید پترن دلخواه خودتان را بر روی پارچه‌ی لحاف سرویس خواب‌تان سفارش چاپ دهید. در واقع طرح سه بعدی جلوه‌ی زیبایی به اتاق خواب می‌بخشد. این محصول دارای اجزای برابری با سرویس لحاف می‌باشد اما از نظر قیمتی تفاوتی گاها ۵۰درصدی دارد.

نتیجه گیری:

در انتها به این نتیجه می رسیم که در هنگام خرید آنلاین کالای خواب باید به موارد زیر توجه فراوانی داشت:

۱-توضیحات محصول( اعم از تعداد آیتم‌ها و ترکیبات پارچه)

۲-دارا بودن توضیحات بیشتر مانند فیلم و عکس لایو محصول

۳-دارا بودن استانداردها و گارانتی‌های کیفیتی محصول

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز