خبرگزاری کار ایران

بنیادی‌فر: تمام هم و غم فدراسیون فوتبال استفاده از VAR است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۳۴۱

داور فوتبال کشورمان تأکید کرد، فدراسیون فوتبال تمام هم و غمش را گذاشته است تا مجوزهای حضور VAR در فوتبال ما گرفته شود.

به گزارش ایلنا، موعود بنیادی‌فر در حاشیه مراسم دانش‌افزایی داوران فوتبال اظهار داشت: مثل سال‌های گذشته کلاس‌های دانش‌افزایی داوران فوتبال شروع شده است و امسال فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته است مدرس اسپانیایی از فیفا در کلاس‌های ما حضور داشته باشد و امیدواریم که این کلاس‌ها بتواند تأثیرگذا باشد. ما اگر بتوانیم با کسانی که با علم به‌روز در ارتباط هستند، تبادل‌نظر داشته باشیم اتفاق خوبی خواهد بود. ان‌شاءالله ما بتوانیم از این کلاس استفاده لازم را داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «شرایط استفاده از VAR و حضور داوران در کلاس‌های دانش‌افزایی استفاده از VAR چگونه است؟»، گفت: خوشبختانه شرایط را همه درک کرده‌اند و مخصوصاً شرایط مرا همه می‌دانند که با دو بازی که در آن VAR اجرا شود من می‌توانم لایسنسم را بگیرم. من چون خودم خیلی پیگیر این قضیه هستم، می‌بینم فدراسیون فوتبال تمام هم و غمش را گذاشته است و بعد از اینکه شنیدیم کشورهایی مثل تاجیکستان این سیستم را دارند، مسئولان فدراسیون واقعاً در حال تلاش هستند تا بتوانند مجوز اصلی را از وزارت ورزش بگیرند و هرچه زودتر این اتفاق بیفتد. ما حداقل بیشتر از یک سال است که درباره VAR صحبت می‌کنیم و ان‌شاءالله اجرایی شود.

داور فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که مشکل استفاده از VAR کجاست؟ تصریح کرد: وزارت ورزش و نهادهای امنیتی باید پاسخ بدهند، چون قبلا یک سیستم به ایران آمد و مشکلاتی داشت و مورد تأیید نبود. باید تأییدیه‌های اصلی گرفته شود و با پیگیری‌هایی که صورت گرفته است من مطمئنم هرچه زودتر این اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز