خبرگزاری کار ایران

کشف ۵۰ میلیارد ریال انواع ساعت مچی و باطری خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۹۰۳

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹۹۵۰۰عدد انواع ساعت و باطری خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش ایلنا،‌سرهنگ کارآگاه «هدایت بهرامی» توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵۰ میلیاردریال در محدوده جاده قدیم قم شدند.

ایشان عنوان داشت: طی بازرسی‌های اولیه مشاهده گردید کالاهای قاچاق در کنار کالا‌هایی که به صورت قانونی وارد میشده‌اند و با شگرد استفاده از اسناد گمرکی تکراری وارد گردیده ودر سامانه جامع تجارت ثبت نشده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی می‌باشند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد۹۵۰۰عددساعت مچی و تعداد ۹۰۰۰۰ عدد باطری ساعت بوده که پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده رابیش از ۵۰ میلیارداعلام کرده اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف این پلیس است و از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یااحتکار کالا بااین پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز