خبرگزاری کار ایران

کشف و توقیف بیش ۲۰ میلیارد ریال احتکار کالای اساسی در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۱۷۰

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از ۴۸ تن برنج و شکر خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «علی ولی‌پور گودرزی» توضیح داد: در راستای پایش و کنترل نظارت بازار و جلو گیری از احتکار کالاهای اساسی، مامورین این پلیس موفق به کشف دو انبار احتکار کالای اساسی در شورآباد به ارزش ۲۰ میلیارد ریال شدند که فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت می‌باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان انبارها را پلمپ کردند، افزود: میزان ۴۲ تن برنج و ۶ تن شکر دولتی کشف، دونفر متهم دستگیر و پرونده درخصوص احتکار کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: بازار کالاهای کشور در ماه‌های گذشته تحت تاثیر عواملی همچون حذف ارز ترجیحی، بحران جنگ سوریه و اوکراین، خبر‌های منفی برجام و غیره با نوسانات صعودی مواجه بوده و این امر باعث گردید عده‌ای سود جو و منفعت طلب از فرصت استفاده و اقدام به احتکار کالا‌های اساسی نمایند. لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز