خبرگزاری کار ایران

کشف و توقیف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۴۰۳

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۰ هزار قلم کالای قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «علی ولی‌پور گودرزی» توضیح داد: در راستای اقدامات اطلاعاتی پیش دستانه روز گذشته مامورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس موفق به کشف لوازم آرایشی و جانبی موبایل در چیتگر به ارزش ۳۰ میلیارد ریال شدند.

وی عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص گردید کالاها بصورت شبانه خودروهای شوتی را به انبار مجتمع مسکونی منتقل و دپو گردیده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت می‌باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان انبار را پلمپ کردند، افزود: تعداد ۳۶۰۷۵ قلم لوازم جانبی موبایل و ۳۲۲۹ قلم لوازم آرایشی کشف، یک نفر متهم دستگیر و پرونده درخصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: ترویج فرهنگ مصرف کالای خارجی باعث نابودی هویت و استقلال ملی است و تامین نظم و امنیت و مقابله با هرگونه ناهنجاری و اخلال در تهیه توزیع کالاهای ضروری خانوار همواره در دستور کار پلیس قرار داشته، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز