خبرگزاری کار ایران

پاریس؟ چلسی؟ آمریکا؟ مقصد رونالدو کجاست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۰۷۳

فوق ستاره پرتغالی به دنبال این است که درب‌های خروج اولدترافورد را به زور باز کند، اما اگر در سال 2022 حرکتی انجام شود، مقصد او نهایتا کجاست؟

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو به دنبال راهی برای خروج از منچستریونایتد است و فوق ستاره پرتغالی درخواست کرده باشگاه اجازه دهد در تابستان امسال در صورت ارائه پیشنهاد قابل قبول، او را رها کنند.

برنده 5 توپ طلا که اکنون 37 سال سن دارد، هنوز 12 ماه تا پایان قراردادش در اولدترافورد باقی مانده است، اما مشتاق است خود را برای رقابت کسب افتخارات بزرگ حفظ کند و احساس می‌کند که دوران جدیدی دیگر برای شیاطین سرخ تحت سرپرستی اریک تن هاگ هنوز آماده نیست تا این جاه طلبی را انجام دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع، سوال واضح این است که رونالدو به کجا می‌تواند برسد؟ جای تعجب نیست که گفته می شود یک بازیکن بزرگ تمام دوران مشتریان زیادی دارد - با این فهرست تقریباً در هر گوشه از جهان - اما چه کسی می تواند در رقابت برای یک امضای پرطرفدار برنده شود و شروع او برای فصل 2022-23 کدام تیم خواهد بود؟

 منچستر یونایتد

رونالدو که پس از بازگشت به منچستر در تابستان 2021 به یک قرارداد دو ساله متعهد شده بود، به یونایتد نیاز دارد تا در موافقت با قطع زودهنگام روابط به او لطف کند. با 24 گل ثبت شده در تمام رقابت ها در فصل گذشته، در مبارزاتی که بسیاری از ستاره های به اصطلاح دیگر برای یافتن جرقه تلاش کردند، شیاطین سرخ تمایلی به جدایی از چنین ستاره اثبات شده ای ندارند.

 بایرن مونیخ

قهرمانان فعلی بوندسلیگا می بینند که یک مهاجم کهنه کار خود برای خروج از این تابستان تلاش می کند و از طرفی رابرت لواندوفسکی مشتاق انتقال به بارسلونا است. اگر مهاجم پرکار لهستانی چمدان های خود را در آلیانز آرنا ببندد، رونالدو می تواند به عنوان یک جانشین آماده در کوتاه مدت مورد هدف قرار گیرد.

 چلسی

تیم دیگری که خود را در بازار برای جذب شماره 9 آماده می‌بیند زیرا روملو لوکاکو پس از یک دوره آزمایشی استمفوردبریج را ترک کرد تا دوباره با یک قرارداد قرضی به اینتر ملحق شود. با توجه به روابط قوی او با یونایتد، اگر رونالدو با تیم دیگری در لیگ برتر پیوند بخورد، غافلگیرکننده خواهد بود اما گزارش شده است که علاقه احتمالی از سوی مالک جدید آبی‌ها وجود دارد.

 پاری سن ژرمن

حرکتی که باعث خوشحالی اصحاب فوتبال خواهد شد و هواداران برای آن همیشه منتظر بودند تا رونالدو را در کنار رقیب همیشگی یعنی لیونل مسی ببینند. از آنجایی که نیمار در پارک دو پرنس صحبت‌های زیادی در مورد نقل و انتقالات ایجاد کرده و سرمایه‌های موجود برای انجام هر معامله‌ای ممکن است، اگر پاری سن ژرمن تصمیم به تقویت خط تهاجمی خود بگیرد، می‌توان یک شراکت رویایی در پایتخت فرانسه ایجاد کرد.

 رئال مادرید

رونالدو در طی 9 سال حضور در سانتیاگو برنابئو بین سال های 2009 تا 2018 رکوردهای گلزنی را شکست. او هنوز در بالاترین سطح مورد توجه بلانکوس‌ها قرار دارد اما دارندگان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در حال حاضر کریم بنزما و وینیسیوس جونیور را در اختیار دارند و نیازی واقعی به خریدهای احساسی ندارند.

 رم

حضور ژوزه مورینیو در ورزشگاه المپیکو می تواند به رم کمک کند تا کودتای قابل توجهی را انجام دهد زیرا یکی از پرتغالی‌های نمادین به طور بالقوه علاقه مند به اتحاد مجدد با دیگری است که قبلا در رئال مادرید با او کار کرده است. با این حال، جالوروسی هنوز مدعی جدی برای بزرگ ترین جوایز نیست و این جاه طلبی است که این افتخارات را دنبال کند باعث می شود صحبت ها در مورد جدایی از منچستر ایجاد شود.

 ناپولی

تیم دیگری در سری آ که از جاه طلبی‌های زیادی برخوردار است اما آیا آن‌ها آماده به چالش کشیدن برای جام های داخلی و قاره ای بزرگ هستند؟ ورود رونالدو به ناپل سر و صدای زیادی به همراه خواهد داشت، مشابه آنچه زمانی دیگو مارادونا از آن لذت می برد اما معامله مشکوک به نظر می رسد.

اسپورتینگ لیسبون

یک بازگشت عاطفی به خانه می تواند رونالدو را به جایی که همه چیز شروع شده است بازگرداند، در حالی که درها به روی او برای در لیسبون باز است. مادر او، دولورس آویرو، اظهار داشته که دوست دارد پسرش را ببیند که قدم‌هایش را به ریشه‌هایش بازمی‌کند اما ممکن است هنوز خیلی زود باشد که مردی که قصد دارد تا 40 سالگی بازی کند، این مسیر را طی کند.

 اینتر

رونالدو از دوران حضورش در یوونتوس، با سال‌هایی که بین سال‌های 2018 تا 2021 در تورین گذرانده، همه چیز را درباره فوتبال ایتالیا می‌داند، اما آیا می‌تواند با رقبای سرسخت بیانکونری ارتباط برقرار کند؟ با توجه به اینکه اینتر لوکاکو را به فهرست خود بازگرداند، در حالی که لائوتارو مارتینز را در کنار خود دارد و قراردادی بالقوه برای پائولو دیبالا در آستین دارد، انتقال به

اینتر بعید به نظر می رسد.

 لیگ حرفه‌ای آمریکا

شاید رونالدو تصمیم بگیرد که به اندازه کافی از فوتبال اروپا تجربه کرده و می خواهد شروعی تازه در ایالات متحده داشته باشد. صحبت هایی در مورد پیوند او با دیوید بکهام اسطوره منچستریونایتد در اینتر میامی وجود دارد، در حالی که هر تیمی در MLS از فرصتی برای آوردن توانایی و جذابیت بازاریابی او در لیست مربوطه استقبال می کند.

 منچسترسیتی

ظاهراً تابستان گذشته یک انتقال خیره کننده به ورزشگاه اتحاد انجام شد، قبل از اینکه یونایتد وارد میدان شد و اطمینان حاصل کرد که نماد منچستر اجازه ندارد رنگ قرمز را با آبی عوض کند. سیتی به رونالدو جام‌های بیشتری ارائه می دهد، اما پپ گواردیولا قبلا ارلینگ هالند را به خدمت گرفته است و گزینه های هجومی زیادی در اختیار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز