خبرگزاری کار ایران

برچسب رونالدو 59 هزار پوند فروخته شد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۷۸۴

برچسب کمیاب رونالدو، فوق ستاره منچستریونایتد در اسپورتینگ به قیمت 59000 پوند فروخته شد!

به گزارش ایلنا، برنده پنج بار توپ طلا پس از حضور در لیگ پرتغال به عنوان یک جوان درخشان به یک بازیکن بزرگ در تمام دوران تبدیل شد. جذابیت کریستیانو رونالدو فراتر از زمین فوتبال است، برچسب کمیاب که تصویر فوق ستاره پرتغالی را در سال‌های اولیه حضورش در اسپورتینگ نشان می‌دهد در یک حراجی به قیمت 59000 پوند (80000 دلار) فروخته شد.

کریستیانو رونالدو که اکنون 37 سال سن دارد، راه درازی را از آغازی فروتنانه تا تثبیت جایگاه به عنوان یک بازیکن بزرگ در تمام دوران پیموده است. 

برچسب رونالدو 59 هزار پوند فروخته شد!

چرا برچسب رونالدو اینقدر کمیاب است؟

گفته می شود برچسب تولید شده توسط شرکت افسانه ای ایتالیایی پانینی یکی از 200 مورد موجود است. بسیاری از آن‌ها در طول سال‌ها یا از بین رفته یا فراموش شده‌اند، و تنها 22 مورد در وضعیت مناسبی در نظر گرفته شده‌اند که باعث می‌شود محصول مورد نظر بسیار مطلوب باشد.

همچنین باید به این نکته توجه داشت که رونالدو به اندازه کافی در اسپورتینگ به عنوان یک ستاره بزرگ باقی نماند تا محصولات او در کتاب های خود در مقیاس انبوه تولید شود. پس از جلب توجه در طول یک بازی دوستانه پیش فصل در تابستان 2003، یک نوجوان بااستعداد توسط سرمربی افسانه ای منچستریونایتد یعنی سر الکس فرگوسن ربوده شد.

او شش سال به یاد ماندنی را در اولدترافورد سپری کرد و 118 گل به ثمر رساند و در عین حال سه عنوان قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و اولین جایزه توپ طلای خود را به دست آورد. رونالدو در سال 2009 به رئال مادرید رفت و در دوران حضورش در اسپانیا رکوردهای بی شماری را شکست. او تنها در 438 بازی 450 گل برای بلانکوس به ثمر رساند و در چهار نوبت دیگر لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.

سه فصل از دوران حرفه‌ای او بین سال‌های 2018 تا 2021 در یوونتوس سپری شد و 101 گل در ایتالیا به ثمر رساند و سپس به خانه خود در منچستر رفت.

جیمی سالت، مدیر گلدین، درباره این فروش گفت: «این تصویر یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران را در اولین کارت تجاری رسمی‌اش با مجوز رسمی نشان می‌دهد، در غیر این صورت در صنعت به عنوان «کارت یک بازیکن تازه کار واقعی» شناخته می‌شود. این بخشی از مجموعه ای بود که به طور انحصاری در ایتالیا فقط برای بازار پرتغال تولید می شد. نمونه‌های زیادی از این کارت در طول سال‌ها باقی نمی‌ماند، بسیاری از مردم آن‌ها را دور می‌اندازند یا می‌سوزانند و حتی تعداد کمتری از آن‌ها در وضعیت سالم باقی می‌ماند.

تنها حدود 200 نمونه از این کارت توسط Professional Sports Authenticator (PSA) درجه بندی شده است. این کارت تنها یکی از 22 نسخه موجود است که توسط PSA به Gem Mint 10 داده شده است؛ به این معنی که عملاً بی عیب و نقص است.

کارت‌ها و برچسب‌های دیگری که بازیکنان برجسته را نشان می‌دهند اخیراً توسط گلدین فروخته شده است: برچسب زلاتان ابراهیموویچ مربوط به سال 2000 - در حالی که در کتاب‌های مالمو در حال انتشار بود - به قیمت 312000 دلار و همچنین یک کارت پله از سال 1957 به قیمت 486،000 دلار فروخته شد؛ دومین کارت گرانقیمت تمام دوران فوتبال!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز