خبرگزاری کار ایران

صولت مرتضوی:

برنامه هفت ساله برای نجات تالاب انزلی پیش‌بینی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۶۳۴

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از پیش‌بینی برنامه هفت ساله برای علاج‌بخشی و نجات تالاب انزلی خبر داد و تاکید کرد: به‌طور مداوم پیگیری می‌کنیم تا خطر از تالاب انزلی رفع شود.

به گزارش ایلنا، سیدصولت مرتضوی در دومین نشست ساماندهی تالاب انزلی و رودخانه‌های زرجوب و گوهررود دشت که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف  برگزار شد، گفت: در بازدید رئیس‌جمهور از این دو رودخانه و در راستای طرح علاج‌بخشی آن‌ها دستور تشکیل کارگروه داد که نخستین جلسه در استان گیلان برگزار شد.

وی ادامه داد: در مطالعات جامعی که برای نجات تالاب انزلی انجام شده، یک برنامه هفت ساله پیش‌بینی شده که سال گذشته در چند حوزه از جمله برای اجرای طرح‌های فاضلاب شهر رشت، انزلی و برخی از فاضلاب‌های مضر نظیر پسماندهای بیمارستانی و فاضلاب زندان لاکان تأمین اعتبار شده و دو طرح دیگر نیز در حال اتمام است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته معاون اجرایی رئیس‌جمهور، در نشست امروز تأکید شد که مابقی طرح‌ها نیز در دستورکار قرار بگیرد و استاندار گیلان مأموریت دارد جلسه علاج‌بخشی تالاب انزلی را در سطح استان مدیریت کند و ما هم این طرح ملی را چه با حضور در استان و چه دعوت از مسئولان ملی و استانی در سطح کشور رصد و پیگیری می‌کنیم.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز