خبرگزاری کار ایران

مرتضوی:

پیگیری مصوبات سفرهای استانی شرط لازم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۰۲۵

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تاکید کرد: پیگیری مصوبات سفرهای استانی شرط لازم و کافی است و انتظار این است تعاملات خود را با حوزه سامد تقویت کنید و پاسخگو باشید.

به گزارش ایلتا، سید صولت مرتضوی روز یکشنبه در دومین نشست هم‌اندیشی با نمایندگان وزارتخانه‌ها در سفرهای استانی و مدیران کل حوزه وزارتی و بازرسی دستگاه‌های اجرایی با موضوع ارتباطات مردمی خطاب به آنها گفت: شما پیشانه پیشانی دولت هستید و دولت صرف به معنای قوه نیست دولت یعنی حاکمیت و شما محل مراجعه مردم هستید.

وی با بیان اینکه باید ارتباطات را با مردم قوی کنیم و سفرهای استانی این است که به ما بیاموزد آنچه هست، همان مردم هستند، اظهار داشت: پیگیری مصوبات سفرهای استانی شرط لازم و کافی است و انتظار این است تعاملات خود را با حوزه سامد تقویت کنید و پاسخگو باشید آنکه مسئول است، باید پاسخگو باشد و همه باید پاسخگو باشند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه باید پیشخوان خدمت درست کرد تا مردم بدون واسطه مسائل خود را بیان کنند، تصریح کرد: این نشست‌ها برای میز خدمت و پاسخگویی به مشکلات مردم است و در سفرهای استانی حوزه ارتباطات مردمی تمام‌قد وارد می شوند و دستگاه‌های اجرایی را وارد استان می‌کنند تا به سؤال‌ها و نیازهای مردم پاسخ دهند.

مرتضوی ادامه داد: بخش قابل توجهی از مشکلات مردم حل می‌شود و بخشی از مباحث درباره ارتباط تلفنی و ارسال پیامک و ارسال نامه است و دفتر ارتباط مردمی نهاد ریاست‌جمهوری به تفکیک به وزارتخانه‌ها ارسال می‌کند و آن‌ها مکلف به بررسی و اقدام هستند.

وی درباره برگزاری نشست امروز خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست با هدف هماهنگی جدیدی است تا پاسخگویی به مردم روان‌تر شود و یک ارزیابی از دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است که نتیجه آن از سوی مرکز ارتباط مردمی نهاد اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز