خبرگزاری کار ایران

مهاجم منچستریونایتد به قید وثیقه آزاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۶۸۹

تحقیقات پلیس در مورد اتهامات مطرح شده علیه بازیکن تیم ملی انگلیس ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، میسون گرینوود، مهاجم منچستریونایتد پس از یک جلسه دادگاه به اتهام تجاوز و آزار به یک زن جوان، با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.

این بازیکن 20 ساله در اواخر ژانویه با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شد، در حالی که وی به ظن تهدید به قتل نیز مورد بازجویی قرار گرفت.

گرینوود متعاقباً توسط باشگاه منچستریونایتد از بازی یا تمرین محروم شد. آخرین بازی از 129 بازی او برای این باشگاه در پیروزی 1-0 مقابل وستهم در 22 ژانویه بود.

وثیقه گرین‌وود - که در ابتدا قرار بود در آوریل به پایان برسد - تا اواسط ژوئن تمدید شد. جلسه رسیدگی به اتهامات وی در روز پنجشنبه، 23 ژوئن در دادگاه برگزار شد و پلیس منچستر تایید کرده که وثیقه وی تمدید شده است.

در این بیانیه آمده است: «در پی جلسه دیروز (پنجشنبه 23 ژوئن 2022)، مرد 20 ساله ای که به ظن تجاوز، خشونت و تهدید به قتل در روز یکشنبه 30 ژانویه 2022 دستگیر شده بود، با قید وثیقه باقی آزاد شد. از آنجایی که نتیجه بازبینی وثیقه بر پیشرفت تحقیقات تأثیری نمی‌گذارد، پلیس منچستر هیچ به‌روزرسانی دیگری در رابطه با این پرونده ارائه نخواهد کرد تا زمانی که مظنون متهم یا آزاد شود و هیچ اقدام دیگری صورت نگیرد.»

در این مرحله هیچ تاریخی برای برگزاری جلسات بعدی مشخص نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز