خبرگزاری کار ایران

عدم برخورداری از مزایای سرمایه گذاری در مناطق آزاد تولیدکنندگان را دلسرد کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۷۳۱

مدیرعامل شرکت شدا کیش و رئیس هیئت مدیره کیش آندیو گفت: عدم اجرایی شدن و عدم برخورداری از مزایای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد تولیدکنندگان را دلسرد کرده است.

محمد حسین پاکدامن مدیرعامل شرکت شدا کیش و رئیس هیئت مدیره کیش آندیو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: شرکت شدا کیش از بزرگترین شرکتهای تولید کننده محصولات بهداشتی داروخانه‌ای در کشور با برند ویرگو  است. کارخانه این شرکت در منطقه آزاد کیش قرار دارد و از مهمترین محصولات تولیدی این شرکت شامپو ضد ریزش مو ماینوکسا، صابون ضد جوش کلیندا و ژل بهداشتی انار بانوان است.

وی ادامه داد: درسال حدود 500 هزار واحد محصول اعم از انواع شامپو، کرم، لوسیون و ‌ژلهای بهداشتی و غیره تولید می‌شود.

پاکدامن همچنین درخصوص کیفیت محصولات خود نیز گفت: همواره در کیفیت خود سعی می‌کنیم از محصولات و مواد اولیه درجه یک استفاده کنیم. و از حدود 15 سال گذشته تاکنون به دلیل کیفیت بسیار مناسب محصولات ما اغلب پزشکان آن را به بیماران خود تجویز می‌کنند. همچنین دو نمونه از محصولات ما در کشور ثبت اختراع شده است و به عنوان الگوی دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عدم برخورداری از مزایای سرمایه گذاری در مناطق آزاد تولیدکنندگان را دلسرد کرده است

مدیرعامل شرکت شدا کیش درخصوص بازارهای صادراتی نیز گفت: در تمام کشور نمایندگی داریم و محصولات ما نه تنها قابل رقابت با محصولات خارجی است بلکه برخی از کشورهای خارجی مانند کانادا و امریکا خواهان آن هستند اما متاسفانه ما بستر مناسبی برای صادرات آن نداریم. درحال حاضر نیز به کشور عراق صادرات داریم و محصولات بهداشتی هتلهای عراق و جزیره کیش را با برند ویرگو تامین می‌کنیم.

وی درخصوص مشکلات خود در جزیره کیش نیز گفت: کارخانه قدیمی ما در کیش کوچک بود به همین دلیل و به منظور توسعه آن با موافقت سازمان منطقه آزاد کیش در مدت 3 سال و در سال 99  کارخانه جدید ما به بهره برداری رسید. هزینه‌های تمام شده ما در جزیره کیش بسیار زیاد است اما به دلیل برخی از امتیازاتی که قرار بود به ما ارائه دهند و قولهایی که به ما داده شد از جمله معافیتهای مالیاتی و غیره قبول به پرداخت این هزینه‌ها شدیم که متاسفانه هیچکدام از آنها اجرایی نشده است. تولیدکننده به پشتوانه برخورداری از این مزایای مناطق آزاد است که قبول به فعالیت در این منطقه می‌کند اما این بدقولیها آنها را از ادامه تولید دلسرد می‌کند. درست است که کیش یک منطقه لوکس گردشگری شناخته شده است اما به عنوان یک منطقه محروم از خدمات است و سختی کار در آن بسیار زیاد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز