خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان خبر داد:

اصلاح پیچ حادثه خیز گاوکش/ افتتاح و بهره‌برداری طرح آبرسانی به منطقه میربگ جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۳۲۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از اصلاح پیچ حادثه‌خیز گاوکش محور خرم‌آباد- نورآباد خبر داد.

به گزارش ایلنا ، احمدرضا دالوند در سفر به شهرستان دلفان با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از طرح آبرسانی منطقه محروم میربگ جنوبی، اظهار کرد: این پروژه در دهستان عزیز کشته که شامل هفت روستای دورافتاده و محروم می‌شود به همت خیر حاج اکبر ابراهیمی اجرایی شد.

وی در ادامه پس از بازدید از پروژه‌های فعال شهر نورآباد و بررسی مشکلات آنها بر لزوم جدیت بیشتر در اجرای کارها تاکید کرد و افزود: به پروژه‌هایی که طرح و برنامه داشته باشند حمایت و کمک خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: با توجه به سانحه تصادف ناگواری که فروردین سال جاری در محور خرم‌آباد- نورآباد در منطقه گاوکش منجر به فوت ۸ تن از هم استانی‌های عزیز شد، بلافاصله از منطقه بازدید کردیم.

 وی با بیان اینکه این پیچ یکی از نقاط حادثه خیز استان بود، افزود: پس از حضور در این محور با همت راه‌وشهرسازی، فرمانداری دلفان و دیگر دستگاه‌های مربوطه قرار شد طی برنامه زمانبندی دو ماهه مشکل این پیچ را که به طول تقریباً سه کیلومتر است اصلاح و مرتفع شود.

دالوند خاطرنشان کرد: اکنون این محور پس از اصلاح و رفع مشکل زیر بار ترافیکی رفته است که امیدواریم با اتکا به خداوند متعال دیگر پروژه‌های استان مانند این مطابق قول و برنامه‌های زمانبندی که ارائه شده به نتیجه نهایی برسند تا مردم نسبت به مسئولین و نظام امیدوارتر شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز