خبرگزاری کار ایران

افزایش دانش دستگاه های مرتبط با زلزله در استان تهران در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۲۹۱

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: افزایش دانش دستگاه های مرتبط با زلزله در استان تهران در دستور کار است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، حامد یزدی مهر در حاشیه برگزاری جلسه تمرین آمادگی در برابر زلزله که در سالن کوه نور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: این نشست در جهت تمرین آمادگی در برابر زمین لرزه برگزار شد.

وی با بیان این که این نشست  توسط دفتر هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد و دفتر ملل متحد برای هماهنگی امور بشردوستانه در جمهوری اسلامی ایران و با همکاری سازمان مدیریت بحران کشوربرگزار شد، افزود: هدف از این تمرین بررسی هماهنگی و کمک‌های بین المللی در وضعیت بلایای بزرگ است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ادامه داد: این نشست با حضور نمایندگان نهادهای مختلف دولتی و آژانس‌های مختلف مربوط سازمان ملل متحد تشکیل شد.

یزدی مهر ضمن تاکید بر آشنایی دستگاه های مرتبط  با مدیریت بحران درکشور و آژانس های بین المللی  و عملکرد نظام بین المللی در پاسخ به زمین لرزه گفت: می بایست، همکاری های بشردوستانه  در زمان بحران فارغ از سیاسی کاری و تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران تداوم داشته باشد.

وی ظرفیت های موجود در استان تهران در مقابله با مخاطرات طبیعی مانند زلزله را مناسب توصیف کرد و گفت: در عین حال می بایست، هر لحظه درصدد افزایش آمادگی ها و هماهنگی ها باشیم. چرا که تهران با توجه به تراکم جمعیتی بالا نیازمند آمادگی همه جانبه برای مواجهه با بلایای طبیعی است و در این جهت، افزایش دانش دستگاه های مرتبط با زلزله در استان تهران در دستور کار است.

بر اساس این گزارش، نشست تمرین آمادگی در برابر زمین لرزه با همکاری دفتر هماهنگ  کننده مقیم سازمان ملل در ایران مشارکت سازمان مدیریت بحران با حضور محمد حسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور، شبستری مسئول هماهنگی کمک‌های بشر دوستانه سازمان ملل اوچا، اشتفان پریزنر نماینده هماهنگ کننده دفتر سازمان ملل برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز