خبرگزاری کار ایران

روتختی از کجا بخرم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۰۵۱

 

خواب خوب و راحت یکی از مهم ترین و شاید مهمترین بخش زندگی انسان است که باعث افزایش قدرت بدنی می شود. به یاد داشته باشید که خواب راحت نیاز به مکان و فضای مناسب دارد. بنابراین یک روتختی

 

با سرویس خواب مناسب می تواند خواب را لذت بخش تر کند.

 سرویس ملحفه در انواع، مدل ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است و شما می توانید به دلخواه نوع مورد نظر خود را از فروشگاه های مختلف خریداری کنید. یکی از مهمترین سوالات در هنگام خرید کاور این است که کاور را از کجا بخریم. یک سوال رایج این است که "از کجا می توانم روتختی بخرم؟" و از کدام برند؟ برای آشنایی با مغازه ها و پوشش های مراکز خرید در انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید به راحتی بهترین فروشگاه را برای خرید روتختی خود انتخاب کنید.

 نحوه خرید کاور یکی از موضوعات و مسائل خرید روتختی مراکز خرید و روش های فروش روتختی است. امروزه با توجه به در دسترس بودن سایت های فروشگاهی، امکان خرید حضوری و غیر حضوری، معتبر بودن فروشگاه های اینترنتی را دارید.

 فروشگاه اینترنتی خواب بالیشما

 

 مزیت خرید شخصی کاور از درب فروشگاه

 

• مدل های روتختی را از نزدیک ببینید

 • حل مشکلات کیفیت و کمیت کالا معایب خرید شخصی روکش •

 طراحی محدود ملحفه

• کاتالوگ نمونه کار را ببینید و از عکس انتخاب کنید

• اکثر آلبوم ها فقط دارای جلد و بدون شرح هستند. عدم امکان مقایسه مدل های مختلف

• زمان محدود برای بازدید از فروشگاه روش خرید اینترنتی روتختی را در نظر بگیرید .

 

امروزه با توجه به اشتغال افراد و همچنین شرایط ناشی از ویروس کرونا، خرید اینترنتی پتو مانند روش سنتی دارای مزایا و معایبی است که برای خرید پتو باید بدانید. مزایای آنلاین

 

• امکان دریافت مشاوره نامحدود از طریق تماس با پشتیبانی سایت

• امکان مقایسه اقلام مختلف در فروشگاه اینترنتی

• کاهش هزینه ها به دلیل خرید مستقیم

• مدل های بسیار متنوع با توضیحات کامل و عکس ها و فیلم های متنوع

• امکان پیگیری سفارش از لحظه پرداخت تا لحظه دریافت کالا

• امنیت پرداخت به شرط وجود عماد (نماد اعتماد الکترونیکی) با امکان اعتبارسنجی آنلاین

• تخفیف بیشتر و عضویت در باشگاه مشتریان

• امکان ارسال فوری در فروشگاه بالیشما

 

معایب خرید اینترنتی روتختی

• عدم امکان لمس محصول از نزدیک

• عدم امکان بررسی کالا نکات بسیار مهم در خرید اینترنتی روتختی 

• اندازه تخت را تعیین و در نظر بگیرید

• مدل پوشش را از بین مدل های لحاف یا لحاف مشخص کنید

• مواد و سایر مشخصات روکش را رعایت کنید

• از متخصص و فروشنده فروشگاه مشاوره بگیرید آگاهی از قیمت پتو این پتوها بسته به نوع روکش، پارچه، طرح و برند قیمت های مختلفی دارند. قیمت روتختی ایرانی حدود 1 میلیون و بیشتر است. در حالی که قیمت پتو با برندهای خارجی از 6 میلیون تن و بیشتر شروع می شود. تفاوت قیمت روتختی چقدر است؟ احتمالا هنگام خرید کاور با تفاوت قیمت مواجه شده اید. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که دلیل این تفاوت قیمت چیست؟ از دلایل این تفاوت قیمت می توان به عوامل زیر اشاره کرد.

• پارچه کتان

• کیفیت چاپ

• نرمی و لطافت پوشش

• روکش تکی دوتایی

 

روتختی از کجا بخرم؟

 در این قسمت بازار روتختی در این شهرها ارائه شده است.

 خرید پتو در تهران دو بازار اصلی برای پتوهای ارزان قیمت در تهران وجود دارد. بازار مولوی و بازار عبدل آباد. این دو بازار در تهران بورس ملحفه، پتو و پرده است.

بازار مولوی

بازار مولوی در خیابان مولوی، خیابان اردستانی واقع شده است. به یاد داشته باشید که این بازار در محدوده طرح ترافیک است بازار بافت عبدل آباد بازار پارچه عبدل آباد نیز بازار بزرگ پارچه و پرده است. مدل های جذاب و با کیفیت کاور را از برند محبوبتان بخرید انواع روتختی با قیمت های متفاوت در فروشگاه بالیشما ارائه می شود تا هر فردی با هر سلیقه و بودجه ای بتواند انتخابی مناسب و زیبا برای اتاق خواب خود داشته باشد. در واقع یک کاور مطمئن بخرید.

 اطلاعات موجود در سایت به شما کمک می کند تا بهترین روتختی را بخرید و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

 برندهای خارجی اتاق خواب به خصوص ترکیه ای در بازار ایران بسیار محبوب هستند. تا سال گذشته شاید اولین گزینه برای خیلی ها خرید ملحفه، پتو یا روتختی از برندهای معروفی مانند تاچ، هزدیلک، سارو یا ایکیا بود. اما اکنون قیمت این برندها افزایش یافته و شاید در سبد خرید بسیاری از خانواده ها جای نگیرد. همین موضوع باعث شد تا نگاه دقیق تری به شرکت های ایرانی بیندازیم و ببینیم آنها هم محصولات رنگارنگی دارند. ما در این مقاله هستیم

 

محصول خواب افرا

 محصول خواب افراهوم

 مجموعه ای از محصولات و محصولات مختلف شرکت به نخسازان است که نزدیک به دو دهه است که در زمینه تولید منسوجات و محصولات خواب تخصص دارد. محصولات این شرکت دارای ویژگی هایی چون سادگی، نرمی، سبکی، تنوع رنگ زیاد و توجه به سلامت مصرف کننده می باشد.

ویژگی افرا چیست؟ پتوهای افرا به خصوص پتوهای چهار فصل پرطرفدار هستند. این پتوها موثر و در عین حال ساده هستند. این شرکت علاوه بر پتو برای بزرگسالان، پتوهای مخصوص نوزادان و نوزادان را نیز تولید می کند.

 محصولات افرا را از کجا بخریم؟

 

 محصولات این برند را می توانید از تمامی فروشگاه های این برند و همچنین سایت ویژه بالشما، قسمت چهارفصل پتو و سایت تولید کنندگان نخ با گارانتی اصلی شرکت خریداری نمایید

 

 

لایکو

لایکو از سال 1976 شروع به کار کرد و سال به سال در حال پیشرفت است. محصولات این شرکت علاوه بر لحاف و ملحفه شامل حوله، بالش، تشک، پتو اکریلیک و ظروف مسافرتی و آشپزخانه می باشد. لایکو به دو دلیل یعنی کیفیت خوب و تنوع رنگ و مدل یکی از اصلی ترین گزینه های محصولات اتاق خواب در بین برندهای ایرانی است.

لایکو چه مدل هایی دارد؟

روتختی از کجا بخرم مدل های لحاف لایکو غیر معمول نیستند، اما اغلب شلوغ هستند. اکثر مدل ها از گل هستند.

 

 

لایکو را از کجا بخریم؟

فروشگاه کالای خواب بالیشما نماینده فروش محصولات خواب لایکو با تخفیف های ویژه می باشد.

 

. محصول خواب رزین تاژ

شرکت رزین تاژ با هدف عرضه برترین منسوجات خانگی به ایران تاسیس شد و در ابتدا در زمینه میز و پرده ضد لک فعالیت داشت اما بعداً در سال 1382 همزمان با تولید این محصولات به تولید ملحفه با برندهای ملروز و پرکا روی آورد. مدل های رزین تاژ چیست؟

 

روتختی از کجا بخرم

 این شرکت در زمینه تولید ملحفه و تشک، لحاف، بالش و پتو فعالیت دارد. به غیر از اتاق خواب همانطور که گفتیم به تولید محصولات دیگری مانند سرویس آشپزخانه نیز می پردازد.

توجه شما را به مقالات مشابه جلب می نماییم چه کار کنیم ملافه کشدار را بر روری تشک فیکس کنیم ؟

 

ما تمامی برندهای با کیفیت ایرانی و خارجی را با ضمانت کیفیت برای شما مشتریان عزیز در فروشگاه تخصصی کالای خواب بالیشما جمع آوری کرده ایم تا از خرید اینترنتی مطمئن خود لذت ببرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز