خبرگزاری کار ایران

تمایل زیدان به ادامه دوران سرمربیگری: هنوزم این شعله را دارم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۰۳۶

سرمربی سابق رئال مادرید بیش از یک سال پس از آخرین کار خود مشتاق بازگشت به سرمربیگری است.

به گزارش ایلنا، زین الدین زیدان مدت‌هاست که به‌عنوان نامزد احتمالی جانشینی مائوریسیو پوچتینو در پاری‌سن‌ژرمن معرفی می‌شود اما صحبت‌ها در مورد قرارداد قریب‌الوقوع با قهرمان فرانسه در هفته‌های اخیر سردتر شده و کریستوف گالتیه به‌عنوان مورد علاقه جدید برای تصاحب این پست ظاهر شده است.

با این وجود، هافبک سابق در مصاحبه با تله فوت تایید کرد که قصد دارد در آینده نزدیک به عرصه سرمربیگری بازگردد.

اسطوره فرانسه در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم می تواند چیزی به بازی بیاورد، خندید و پاسخ داد: "بله. من چیزهای زیادی [برای دادن باقی مانده] یا حداقل چیزی دارم. می‌خواهم در این مسیر ادامه دهم. می خواهم ادامه دهم، هنوز هم این شعله را دارم، این علاقه من، فوتبال است. من [تقریبا] 50 سال دارم، راضی هستم، خوشحالم، این مهمترین چیز است."

آیا زیدان سرمربی پاری سن ژرمن می شود؟

پس از مذاکرات مثبت با تیم فرانسوی در اوایل این ماه، به نظر می رسید زیدان جایگزین پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن شود. با این حال، به نظر می رسد شانس حضور زیدان در پارک دو پرنس به پایان رسیده است.

جست‌وجوی باشگاه برای یافتن مربی جدید مسیر متفاوتی به خود گرفته است زیرا آنها اکنون در حال مذاکره برای به خدمت گرفتن کریستوف گالتیه از نیس هستند.

این باشگاه قرار است در آینده‌ای نزدیک پوچتینو را برکنار کند و آنها قرار است به دنبال مربی ای بروند که لیل را به عنوان قهرمانی لیگ فرانسه در فصل 2020-2021 هدایت کرد.

زیدان همچنین به عنوان فردی که پس از کناره گیری دیدیه دشان از سمت خود به عنوان سرمربی فرانسه انتخاب می شود، در نظر گرفته شده است.

قرارداد دشان با فرانسه پس از جام جهانی قطر در پایان سال جاری به پایان می رسد و در حال حاضر مشخص نیست که آیا او پس از پایان مسابقات قراردادش را تمدید خواهد کرد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز