خبرگزاری کار ایران

فعالیت کارخانه کاشی «سها سرام» با ۱۵۰ کارگر از سر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۹۵۰

فعالیت تولیدی کارخانه تولید کاشی «سها سرام» عقدا پس از هفت سال تعطیلی، با ۱۵۰ کارگر از سر گرفته شد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی دهشیری (رئیس کل دادگستری استان یزد) در مراسم بازگشایی این کارخانه گفت: کارخانه «سها سرام» عقدا پس از حدود ۷ سال (از سال ۹۳) تعطیلی و وقفه در فعالیت تولیدی، با سرمایه‌گذاری بخش خصوص دوباره با حدود ۱۵۰ کارگر فعال شده است.

به گفته وی، با پیگیری‌های صورت گرفته بدهی حداقل ۱۰۰ نفر از بدهکاران پرداخت و تفاهم‌های لازم با بانک‌های عامل صورت گرفت و همچنین با صلح و سازش ایجاد شده از تشکیل ۱۰۰ پرونده دیگر در دستگاه قضا پیشگیری شد.

او با بیان اینکه با حمایت‌های ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد، خط اول تولید این کارخانه با ظرفیت اسمی سه میلیون مترمکعب کاشی و سرامیک به تولید بازگشت و تا پایان سال با راه‌اندازی خط دوم کارخانه و جذب نیروی کار جدید، ظرفیت اسمی کارخانه که تولید پنج میلیون مترمکعب است، محقق خواهد شد.

دهشیری در پایان اضافه کرد: از آثار و برکت مداخله دستگاه قضایی و شورای حل اختلاف ضمن ایجاد اشتغال برای ۱۵۰ نفر و حمایت از تولید، سرمایه ۸۰ سهامدار حفظ و از انحلال کارخانه نیز جلوگیری شد و مهمتر از همه این مباحث مادی، اختلاف و گسست عاطفی و انسانی ایجاد شده بین سهامداران و مدیران ترمیم گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز