خبرگزاری کار ایران

توزیع رایگان 40 کلاه ایمنی بین موتورسواران شهرستان اشتهارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۷۱۶

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: 40 کلاه ایمنی رایگان با هدف ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی بین موتورسواران شهرستان اشتهارد، توزیع شد.

به گزارش ایلنا از البرز، پیمان بختیاری با اشاره به اهمیت رعایت ایمنی موتورسواران و کاهش سوانح رانندگی، اظهار کرد: یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل استان، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتور است که هرساله با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع رایگان اقلام ایمنی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح موجب ارتقای فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی و کاهش آمار تلفات موتور سواران در تصادفات می‌شود، افزود: استفاده ‌نکردن از کلاه ایمنی در بیشتر تصادفات منجر به فوت شده و گاهی اوقات درمان مصدومان نیز هزینه‌های بسیار زیادی را برای خانواده‌ها به همراه دارد که فرهنگ‌سازی رانندگی ایمن و استفاده از کلاه ایمنی می‌تواند از صدمات و خسارت تا حد زیادی جلوگیری کند.

این مسئول به برگزاری این دوره آموزشی در شهرستان اشتهارد (بخش پلنگ‌آباد) اشاره کرد و گفت: این دوره با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتورسیکلت، آگاه‌سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز برگزار شد و در حاشیه آن هم  40 کلاه ایمنی، برچسب ایمنی و لوازم یدکی ایمنی موتورسیکلت شامل چراغ جلو و عقب، سیم ترمز و ... نیز بین موتورسواران توزیع شد.

از ابتدای سال تاکنون 6 دوره آموزشی ارتقای ایمنی راکبان موتور در البرز برگزار و 300 کلاه ایمنی هم بین شرکت‌کنندگان توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز