خبرگزاری کار ایران

بودجه فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۳۱۸

جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فرانسه امروز در شهر نیس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس گزارش روزنامه اکیپ، در مجمع فدرال خود در نیس، فدراسیون فوتبال فرانسه (FFF) بودجه درآمدی موقت خود را برای فصل 2022-2023 ارائه کرد.

به گفته فیلیپ دیالو، نایب رئیس این سازمان، به مبلغ 266.4 میلیون یورو، اندکی افزایش یافته و این رقم "نزدیک به بحران قبل از بحران کروناست".

درآمد FFF عمدتاً از منابع تجاری آن (190.3 میلیون یورو) حاصل می شود. منابع غیرتجاری این نهاد رسمی (کمک LFP، کمک های یوفا/فیفا/دولتی، داوران LFP و غیره) بالغ بر 66.1 میلیون یورو است.

فدراسیون فوتبال فرانسه 40 درصد از این بودجه را به فوتبال آماتور اختصاص خواهد داد و 101.1 میلیون یورو به آن اختصاص خواهد داد که بالاترین مبلغی است که تاکنون به آماتورها داده شده است. برای فصل 2021-22، این رقم 90 میلیون یورو بود.

لیگ فرانسه به عنوان بخشی از ایجاد یک شرکت تجاری به ارزش 20 میلیون یورو - 10 میلیون یورو از آن در بودجه 2022-2023 گنجانده شده است (نیمی دیگر برای فصل بعد محاسبه می شود) "پاداش خوش آمدگویی" توسط لیگ داده شده است.

فدراسیون فرانسه انتظار دارد 267.2 میلیون یورو هزینه کند و به لطف پاداش های (800000 یورو) مربوط به عملکرد تیم ملی فوتبال فرانسه در مسابقات یورو زنان در جولای و جام جهانی قطر از 21 نوامبر تا 18 دسامبر خرج کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز