خبرگزاری کار ایران

برنامه هفته اول فصل 23-2022 بوندسلیگا مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۹۱۱

بایرن مونیخ، قهرمان بوندسلیگا، دفاع از عنوان قهرمانی خود را با یک سفر سخت در ورزشگاه خانگی آینتراخت فرانکفورت در بازی افتتاحیه فصل 2022-23 آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، بایرن مونیخ در 5 آگوست به مصاف برنده لیگ اروپا خواهد رفت و به دنبال حفظ عنوان قهرمانی لیگ برای یازدهمین فصل متوالی است.

هیچ تیمی قبل از عملکرد خیره کننده بایرن بیش از سه بوندسلیگا متوالی را فتح نکرده بود و یولیان ناگلزمن، مربی، امیدوار است در زمان سرمربیگری خود، عناوین متوالی را کسب کند.

وروسیا دورتموند رقابت های بوندسلیگا خود را با یک بازی خانگی مقابل بایر لورکوزن در 6 آگوست آغاز خواهد کرد.

در همین حال، لایپزیگ در آخر هفته افتتاحیه به اشتوتگارت سفر می کند، در حالی که تیم های ارتقا یافته شالکه و وردربرمن به ترتیب با سفرهای خارج از خانه سختی در کلن و ولفسبورگ روبرو هستند.

همچنین یک دربی افتتاحیه آخر هفته بین یونیون برلین و هرتابرلین برگزار خواهد شد، در حالی که کلن پذیرای شالکه و بوروسیا مونشن گلادباخ میزبان هوفنهایم هستند.

دیگر بازی های افتتاحیه شامل بازی خانگی بوخوم مقابل ماینز و اف سی آگسبورگ میزبان فرایبورگ است.

دورتموند در اولین درکلاسیکر فصل جدید در تاریخ 8 اکتبر در سیگنال ایدونا پارک میزبان بایرن خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز