خبرگزاری کار ایران

دو سال دیگر با بنزما؛

رئال مادرید عجله ای برای خرید شماره 9 ندارد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۸۹۷

لوس بلانکوس متقاعد شده که بنزما تمدید خواهد کرد و پس از سال 2023 هم در باشگاه باقی خواهد ماند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، فلورنتینو پرز در مورد دست نیافتنی بودن کریم بنزما در رئال مادرید صریح است. کارلو آنچلوتی نیز همین نظر را دارد و این تغییر نخواهد کرد.

این مهاجم یک سال از قراردادش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باقی مانده اما مدیران باشگاه متقاعد شده اند که او دو سال دیگر را تا ژوئن 2024 در این باشگاه سپری خواهد کرد. آنها انتظار دارند که قراردادش به زودی تمدید شود.

در این مورد در رئال مادرید شکی نیست و این عجله برای جذب یک مهاجم دیگر را کاهش می دهد. عجله ای وجود ندارد و تا زمانی که بازار یا نیاز به فروش در باشگاه در آخرین لحظه آن را به وجود نیاورد، تابستان امسال اتفاق نخواهد افتاد.

پرز این را برای همه روشن کرده است. او قرار نیست به خاطر امضای قرارداد عجله کند و زمان لازم را برای جذب مهاجمی که برای سال های آینده نقطه اتکایی برای باشگاه خواهد بود، صرف خواهد کرد. یافتن بنزمای دیگر وظیفه ای است که باشگاه با آن روبروست و به هیچ وجه برای آن‌ها چنین مساله‌ای کار آسانی نیست.

آنچلوتی این را می داند و وقتی تحت فشار قرار می گیرد تا در مورد این موضوع اظهار نظر کند، مثل همیشه خونسرد است. آنچلوتی تابستان گذشته اظهار داشت: "ما به چیزی فکر خواهیم کرد."

یک جستجوی پیچیده

جستجو ادامه دارد، اما همه در رئال مادرید می دانند که این کار طولانی و پیچیده خواهد بود. آمدن کیلیان امباپه و احتمال بازی او به عنوان شماره 9 کار را آسان‌تر می کرد اما این اکنون مربوط به گذشته است و در رئال مادرید دیگر به مهاجم پاری سن ژرمن فکر نمی کنند.

اکنون وقت آن است که مراقب باشند، تکامل بازیکنان خاص را زیر نظر بگیرند و مشکلات را حل کنند، همانطور که در مورد فده والورده، ادر میلیتائو، دیوید آلابا، رودریگو و وینیسیوس جونیور اتفاق افتاد.

رئال مادرید برای رقابتی که از 12 آگوست در هلسینکی آغاز می شود، می تواند روی زوج برزیلی و بنزما به عنوان مرجع هجومی حساب کند اما ادن هازارد نیز وجود دارد که باید تعهد خود را به کار روزانه نشان دهد، پشتکار داشته باشد و از فرصت هایش حداکثر استفاده را بکند.

تکامل هالند

رئال مادرید با زیر سوال بردن خرید ارلینگ هالند به دلیل قطعی بودن جایگاه بنزما، می‌خواهد هر گونه شک و تردیدی را که در مورد بازیکن نروژی وجود داشت برطرف کند و ببیند او در فصل آینده در منچسترسیتی چه کاری می‌تواند انجام دهد. صحبت از وجود بند آزادسازی پس از دو سال (150 میلیون یورو) است و خرید او در آینده غیرممکن نیست.

آینده چند بازیکن

اولویت در حال حاضر در رئال مادرید این است که آینده چند بازیکن را حل و فصل کنند، تیم را تا حدودی سبک کرده و از آنجا به فکر تقویت‌های احتمالی باشند. بازار بسته نیست، اما درش هم کاملا باز نیست. قبل از آوردن افراد، رئال مادرید بازیکن می فروشد و اولین قدم این است که مقصدی برای بازیکنان قرضی پیدا کند. پس از آن، موارد مارکو آسنسیو، ماریانو دیاز، لوکا یوویچ و دیگران وجود دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز