خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل امور مالیاتی لرستان:

مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی در استان تا ۱۵ تیر تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۵۸۳

سرپرست اداره کل امور مالیاتی لرستان از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه اشخاص حقیقی و صاحبان مشاغل لرستان تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ خبر داد .

به گزارش ایلنا، اسماعیل احمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی نسبت به رسیدگی به اعتراضات اصناف در خصوص ضرایب فعالیت رسته‌های صنفی منتشره از سوی آن سازمان با قید فوریت اقدام خواهد کرد.

وی افزود: اصنافی همچون نمایشگاه‌های اتومبیل، نمایندگی‌های بیمه، کافی‌نت‌ها، حق‌العمل کاران که واریزی پوز آن‌ها لزوماً نشان‌دهنده فروش نیست، از طریق اتحادیه‌های مربوط لوح فشرده فروش اعضا خود را به سازمان امور مالیاتی تحویل کنند.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی لرستان با اشاره به تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی تا 15 تیر ماه سالجاری ، گفت: همچنین رونوشت کلیه بخشنامه‌های سازمان از طریق اتاق اصناف ایران در اختیار تمامی اعضا اتحادیه‌های صنفی قرار گیرد.

احمدی بیان کرد: کمیته‌ای متشکل از روسای اتحادیه‌های صنفی در استان‌ها، مدیران کل مالیاتی استان‌ها و نمایندگان منتخب فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با قید فوریت نسبت به شکایات واحدهای صنفی در خصوص اطلاعات مالی ثبت شده از آن‌ها در سامانه‌های سازمان یا مبالغ مالیات مقطوع تعیین شده رسیدگی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز