خبرگزاری کار ایران

رضوانی: اجرایی شدن طرح «شنا برای همه» اتفاقی بزرگ برای ورزش خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۴۸۷

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: اگر طرح فدراسیون جهانی شنا(فینا)، «شنا برای همه» اجرایی شود، کار بزرگی برای ورزش کشور انجام داده‌ایم و مطمئن باشید اتفاقی بزرگ در ورزش خواهد بود.

 محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت‌وگو با ایلنا، درباره طرح فینا اظهار داشت: این طرح با یک رویکرد آموزش شنا به خردسالان و بچه‌ها می‌خواهد بگوید که شنا فقط یک ورزش نیست؛ فن و علمی است مثل راه رفتن، البته برای نجات یافتن از خفگی. یک فن است برای ساختن آینده؛ شنا به انسان آرامش می‌دهد.

وی در ادامه اضافه کرد: این‌ پروژه‌ای برای سازمان ملل بوده و فینا جلو آمد و نتیجه‌ای از این طرح گرفته شده است. ۶ یا هفت مربی زن و مرد به ایران می‌آیند تا مربیان ما را آموزش دهند. دولت باید به این فضا وارد شود. وزارت آموزش و پرورش و همچنین وزارت ورزش هم باید وارد شوند.

رضوانی در ادامه گفت:  اگر طرح اجرایی شود کار بزرگی برای ورزش کشور انجام داده‌ایم. مطمئن باشید اگر فضایی که امروز دیدیم عملیاتی شود، اتفاقی بزرگ در ورزش خواهد بود. ما پایه را آماده می‌کنیم و سپس قهرمان از دل آن بیرون می‌آید.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پایان درباره میزبانی ایران از تورنمنت‌های پیش رو اذعان داشت:  قرار است درباره میزبانی واترپلو هم صحبت ‌کنیم که تکلیف آن فردا مشخص می‌شود. این میزبانی احتمالی در سطح آسیا است ولی مثل آن را تاکنون نداشته‌ایم.

حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا و رئیس فدراسیون بین المللی شنا و حیدر فرمان مدیر بازی‌های آسیایی و رئیس انجمن بین‌المللی کوراش در سفر یک روزه خود به ایران صبح روز شنبه_۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ) با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری از موزه ملی ورزش و آکادمی ملی المپیک و در ادامه با روسای فدراسیون‌های ورزشی کشورمان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز