خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت توسعه و تجهیزات اماکن ورزشی: استادیوم آزادی برای لیگ برتر هیچ مشکلی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۳۰۶

یوسفی در خصوص یکصدهزار نفری آزادی و تصاویر منتشر شده از ترک های این ورزشگاه گفت: هفت ماه است که آزادی و مجموعه های دیگر را تماما به چرخه کار وارد کردیم و بررسی های لازم در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در گفت گو با رادیو درخصوص آخرین شرایط ورزشگاه آزادی گفت:  در مورد ورزشگاه آزادی حدودا هفت ماه است که به دنبال توسعه ‌و بازسازی این ورزشگاه و حتی مجموعه های دیگر هستیم، سقف سالن دوازده هزار نفری ورزشگاه آزادی حدودا ده سال بود که در زمان ‌بارندگی مشکل پیدا می کرد و یک هفته بعد از بارندگی بارش به داخل ورزشگاه نفوذ می کرد، این ورزشگاه علی رغم برآورد شصت میلیاردی و یک سال و نیم زمان بازسازی که در دوره گذشته داشت و تغییری نکرده بود، توسط مهندسی شرکت ظرف مدت ۲۵ روز به طور رایگان اورهال شد. 

یوسفی در مورد تعمیرات دیگر قسمت‌های ورزشگاه آزادی نیز توضیح داد: استخر قهرمانی ورزشگاه آزادی هم که دچار مشکلاتی بود توسط مهندسی زیر بار رفته است و الان بدون هیچ مشکلی در حال بهره برداری است. همچنین برق ورزشگاه آزادی، که ۵۰ سال است دچار مشکل است و متاسفانه در دورهای گذشته هیچ رسیدگی به آن نشده، برای تعمیرات در حال طی کردن مراحل قانونی است و الان هم روزهای آخر مناقصه را طی می‌کنیم. فکر می‌کنم ظرف بیست روز آینده عملیات اجرایی برق آزادی هم شروع و برای همیشه این مشکل رفع شود.

یوسفی در خصوص یکصدهزار نفری آزادی و تصاویر منتشر شده از ترک های این ورزشگاه نیز گفت: هفت ماه است که آزادی و مجموعه های دیگر را تماما به چرخه کار وارد کردیم و بررسی های لازم در حال انجام است. خوشبختانه سازه اصلی ورزشگاه های یکصد هزار نفری آزادی کاملا سالم است. ترک‌ها سطحی است و هیچ خطر و اتفاقی در آنجا نخواهد بود. البته این ورزشگاه باید ‌سریعا به چرخه بازسازی وارد شود، که این هم در دستور کار قرار دارد.

یوسفی در مورد اینکه هر چند سال یکبار این ورزشگاه‌‎ باید مورد رسیدگی قرار گیرد گفت: هر ۵ سال یکبار باید رسیدگی شود ولی به این هجمه ای که برای استادیوم آزادی ایجاد شده، اصلاً نباید توجه کرد، یقین بدانید این ساختمان پیر را سرپا نگه خواهیم داشت.

یوسفی در پاسخ به این سوال که امکان دارد ورزشگاه آزادی از نظر داخلی خراب باشد اما ظاهرش خوب و با یک تکان کوچک هزار مسئله جدید ایجاد شود توضیح داد: ما طبق نظر مشاورین و مهندسین و طبق مباحث زیربنایی که مجموعه آزادی دارد پیش خواهیم رفت و هیچ کار سلیقه‌ای آنجا انجام نمی‌شود.

عاصم یوسفی در پایان نیز اظهار داشت: این ورزشگاه برای بهره برداری در لیگ برتر 1401-1402 هیچ مشکلی نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز