خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل شرکت توسعه از مرکز ملی فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۸۸۸

سرپرست فدراسیون فوتبال نشست مشترکی را با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در مرکز ملی فوتبال برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، این نشست با حضور میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون، علیرضا عاصم یوسفی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، عباس صوفی، مسئول کمیته عمران و توسعه زیرساخت فدراسیون، علیرضا امامی فر، رئیس مرکز ملی و علی بابایی، دبیر کمیته عمران و زیرساخت در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.

در این نشست حاضرین ضمن تاکید بر همکاری های دو جانبه شرکت توسعه و فدراسیون فوتبال، پیرامون احداث ساختمان اداری فدراسیون فوتبال جنب مرکز ملی فوتبال و برگزاری مسابقات و نگهدارى ورزشگاه آزادی، بحث و تبادل نظر کردند.

ماجدی در این نشست گفت: فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال توجه ویژه اى به موضوع حفظ و نگهدارى این مجموعه دارد و همواره به عنوان یک ورزشگاه ملی به آن نگاه کنیم.

همچنین مدیرعامل شرکت توسعه و هیات همراه از کلیه امکانات و تجهیزات مختلف مرکز ملی فوتبال شامل زمین‌های چمن طبیعی، مصنوعی، سالن فوتسال، ساختمان پک و... بازدید کردند.

پیشبرد پروژه هاى عمرانى مرکر ملى فوتبال با حمایت شرکت توسعه و تجهیز نیز از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز