خبرگزاری کار ایران

مربی بیمار لیگ برتری در تست ایفمارک تاییدیه می‌گیرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۷۷۱

بیماری یکی از مربیان لیگ برتری شائبه تایید حال او را توسط ایفمارک ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا، در سال‌های اخیر اعضای تیم‌های فوتبال باید قبل از شروع لیگ در ایفمارک(مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران) حاضر شوند و در صورت قبولی در این تست‌ها اجازه عقد قرارداد دارند. برای مثال در فصل گذشته یکی از سرپرستان لیگ برتری به علت مشکل قلبی و عدم اخذ تاییدیه ایفمارک نتوانست  به کارش ادامه دهد.

از آنجا که ورزش فوتبال با استرس همراه است، ممکن است اعضای یک تیم (اعم از بازیکن و مربی) با مشکل روبرو شوند. در روزهای اخیر مسائلی در رابطه با بیماری قلبی یکی از مربیان لیگ برتری مطرح شد.

در همین رابطه زهره هراتیان رییس ایفمارک در گفتگو با ایلنا، در خصوص اینکه آیا اعضای یک تیم اعم از( بازیکن، مربی و سرپرست) وقتی که به بیماری قلبی مبتلا باشند، می‌توانند از ایفمارک تاییدیه دریافت کنند، عنوان کرد: بعد از بررسی‌های اولیه کار به کمیسیون تخصصی قلب ارجاع می‌شود و آنجا تصمیم گیری می‌شود. در مورد اینکه مربی آنژیوگرافی کرده باشد باید ببینیم تشخیصی بوده یا درمانی. بنابراین فردی که مشکل قلبی دارد می‌تواند تحت شرایط خاص ادامه بدهد. مگر اینکه شرایط خیلی حاد باشد و مشکل درمان نشده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز