خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری مازندران خبرداد:

فعالیت ۷۵۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۴۷

تاکنون اداره کل ثبت احوال مازندران بالاترین نمره را در زمینه فناوری ارتباطات را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری مازندران گفت: هم‌اکنون۷۵۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت در شهر‌ها و روستاهای مازندران به فعالیت می‌پردازند.

به گزارش ایلنا از آمل، ابوذر قربانی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران دفا‌تر پیش‌خوان هویت ملی ثبت‌احوال مازندران که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان آمل برگزار شد، با بیان اینکه دفا‌تر پیشخوان به منظور ارائه خدمات، کاهش وقت و هزینه برای دستگاه‌های اداری راه‌اندازی شده است، یادآور شد: هم‌اکنون براساس این خدمات در استان مازندران حدود ۴۰۰ دفتر پیشخوان در روستا و ۳۵۰ دفتر در شهر به فعالیت می‌پردازند.

وی با اعلام براینکه در این دفا‌تر برای نخستین بار خدمات راه‌اندازی می‌شود، افزود: در سال گذشته بیش از یکصد مجور برای راه‌اندازی دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت صادر شده است.

قربانی با تاکید بر اینکه همه دفا‌تر باید براساس ضوابط و قوانین به ارائه خدمات بپردازند، اشهار داشت: با توجه به اهمیت این دفا‌تر و خدمات‌رسانی آن به مردم باید تعداد آن را در استان افزایش دهیم.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون تعداد دفا‌تر خدماتی در مازندران کم است، ابراز داشت: باتوجه به اخذ تمام روال‌ها و تعیین صلاحیت‌ها و ارائه دستورات ویژه انتظار می‌رود تعداد دفا‌تر خدماتی در کشور افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در جهت خدمات کارت هوشمند ملی نیز سعی می‌شود این دفا‌تر به ارائه خدمات بپردازند.

قربانی تاکید داشت: تاکنون اداره کل ثبت احوال مازندران بالا‌ترین نمره را در زمینه فناوری ارتباطات را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل فناوری، اطلاعات و ارتباطات استاندرای مازندران در پایان خاطرنشان کرد: در امر نرخ‌گذاری باید به گونه‌ای در این دفا‌تر صورت گیرد که مردم به سمت این دفا‌تر سوق پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز