خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان خبرداد؛

ثبت نام بیش از ۱۵ هزار نفر از زنجان در طرح نهضت ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۷۴۸

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ،۱۵ هزار و ۸۳۴ نفر در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان زنجان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۱۵ هزار و ۸۳۴ نفر در استان زنجان در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نهایی شده است.

 خواجه‌ای، به اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان که توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: سه پروژه در شهرستان‌های خدابنده، صائین قلعه و سلطانیه در دست طراحی است.

وی اظهار کرد: تعداد ۱۵ هزار و ۸۳۴ نفر در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نهایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: اجرای هزار و ۲۰۳ واحد مسکونی شروع شده و در نهایت ۴۹۵ واحد در اجرای فونداسیون قرار دارد و ۲۴۳ واحد هم در اجرای اسکلت است.

خواجه‌ای با بیان اینکه پروژه ۳۶۸ شهر زنجان گلشهر هم توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود، افزود: امیدواریم با برنامه ریزی و تامین تسهیلات در موعد این پروژه به اتمام برسد.

وی از وجود ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۵ درصد این واحدها معادل بیش از ۵۱ هزار واحد مقاوم سازی شده است و امسال ۴ هزار و ۲۳۰ فقره برای مقاوم سازی به بانک‌ها در استان زنجان ابلاغ شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: همه این واحدها برای بانک‌های عامل معرفی شدند و این بانک‌ها همکاری خوبی دارند و تا کنون ۳ هزار و ۵۰۰ واحد هم عقد قرار داد صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز