خبرگزاری کار ایران

مراسم پرچم گردانی حرم مطهر امام رضا (ع) در ساختمان ستاد مرکزی قوه قضائیه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۲۸

به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) مراسم پرچم گردانی حرم مطهر امام مهربانی ها با حضور خادمین آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن ابراهیمی؛ رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه و جمعی از کارکنان قوه قضاییه در محل ساختمان ستاد مرکزی قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این آیین که به همت امور فرهنگی قوه قضاییه و با حضور پرشور کارکنان و مدیران حوزه های ستادی برگزار شد، مشتاقان امام رئوف با استقبال گرم از کاروان خورشید خادمان حرم رضوی به ابراز ارادت به امام رضا (ع) پرداخته و نجوای درونی خود را با امام رئوف در میان گذاشتند.

حاضران با درونی آکنده از محبت اهل بیت (ع)، دل‌های خود را روانه مشهدالرضا کرده و از راه دور  با قلبی آکنده از عشق با  امام خود تجدید بیعت کردند.

زمزمه صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و نوحه سرایی از سوی خادمیاران، توفیق زیارت از راه دور را نصیب تمامی حاضران کرد.

همچنین ستاد بازسازی عتبات عالیات در راستای تقدیر و تشکر از کارکنان قوه قضاییه جهت مشارکت وسیع و اقدام ارزنده آنها در طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) و صحن و شبستان حضرت زینب (س) «سند افتخار» تقدیم محضر رئیس معظم قوه قضاییه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز