خبرگزاری کار ایران

عطایی: مصدومیت عابدینی قدیمی بود/ با سرویس‌هایمان هلند را کنترل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۱۹۰

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: رضا عابدینی یک مصدومیت کهنه داشت که در بازی با چین و تمرین بعد از بازی این مصدومیت تشدید شد و نتوانست به بازی امروز برسد.

به گزارش ایلنا، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان ساعاتی پیش از رویارویی تیم ملی والیبال برابر هلند اظهار کرد: خوشبختانه پس از بازی نخست برابر تیم ملی چین که با پیروزی همراه بود سه جلسه تمرین خوب داشتیم و سعی کردیم با توجه به فاصله مسابقه اول و دوم که دو روز اختلاف داشت از فضای رقابت‌ها خارج نشویم.

وی افزود: با توجه به این که تیم هلند دو بازی را واگذار کرده است با انگیزه مضاعف وارد مسابقه با تیم ما می شود پس کار سختی در پیش خواهیم داشت. پیش‌بینی بازی واقعا دشوار است و تیم حریف دو سه مهره بسیار باکیفیت دارد که باید تلاش کنیم آن‌ها را در جریان بازی کنترل کنیم.

عطایی با تاکید بر این که اطلاعات لازم در اختیار بازیکنان قرار گرفته است، ابراز امیدواری کرد که بازیکنان در جریان بازی از این اطلاعات به درستی استفاده کنند تا با موفقیت بازی را به پایان برسانند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هلند کار تهاجمی را خوب بلد است و خوب سرویس می‌زند. اگر قدرت تهاجمی این تیم را با سرویس‌های کارآمد خود کاهش دهیم و نگذاریم توپ به راحتی به پاسور هلند برسد کار آسان‌تر خواهد شد. امیدوارم این اتفاق بیافتد و این تیم باکیفیت را کنترل و جریان بازی را به نفع خود تغییر دهیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص مصدومیت عابدینی و وادی گفت: رضا عابدینی یک مصدومیت کهنه داشت که در بازی با چین و تمرین بعد از بازی این مصدومیت تشدید شد و نتوانست به بازی امروز برسد. مصدومیت وادی هم در روز قبل از بازی با چین در حین تمرین ایجاد شد. ضربه‌ای به شصتش خورد و انگشتش ملتهب شد و تحت درمان قرار گرفت. این بازیکن به بازی شب خواهد رسید. امیدوارم بازیکنانمان همواره در سلامت باشند و در جریان مسابقات به کار خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز