خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر ارومیه :

هدف از انسداد دور برگردان‌های بزرگراه خاتم الانبیا ایمن سازی و کاهش تصادفات است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۲۱۶

سخنگوی شورای شهر ارومیه گفت: با هدف ایمن سازی و کاهش تصادفات دوربرگردان های بزرگراه خاتم الانبیا مسدود شده است.

توماج وحید افشار در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه بزرگراه خاتم الانبیا جزء محدوده‌های شریانی درجه یک در ارومیه است گفت : حداکثر سرعت مجاز رانندگی در این بزرگراه ۸۰ کیلومتر است.

وی افزود:سالانه ۳۲ مورد تصادف منجر به مرگ در این بزرگراه اتفاق میفتد که از این تعداد ۱۲ تصادف در بریدگی های این بزرگراه صورت می‌گیرد.

وحید افشار با بیان اینکه شورای عالی ترافیک استان از سال ۹۴ و با مصوبه ای بدنبال مسدود کردن این بریدگی ها بود گفت: چند روز قبل با دستور شورای عالی ترافیک استان مصوبه این شورا واجب الاجرا شد و شهرداری ارومیه اقدام به مسدود کردن بریدگی های این برگزاره کرد.

عضو شورای شهر ارومیه با اشاره به اینکه با مسدود شدن دور برگردان های این بزرگراه تنها ساکنان خیابان المهدی برای رسیدن به مرکز شهر دچار مشکل شده اند گفت: ساکنان این خیابان باید مسیر یک و نیم کیلومتری را طی کنند، تا بتوانند به مسیر اصلی ورود به مرکز شهر وارد شوند.

وی با اشاره به اینکه، شورای شهر از تحمیل مشکلات به شهروندان با مسدود شدن دور برگردان ها باخبر است گفت: در صدد هستیم در جهت رفاه حال شهروندان ساکن در این منطقه اقدام به بازگشایی یکی از این دور برگردان‌ها کنیم.

سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه شورای شهر  ۲ طرح مطالعاتی ایجاد پل روگذر و زیر گذر در این منطقه را دست دارد گفت: با اجرای این طرح ها هم مشکل ترافیکی این منطقه شهر و هم مشکل تردد شهروندان حل خواهد شد.

وی در خاتمه به ساماندهی دستفروشان مستقر در بزرگراه خاتم الانبیا اشاره کرد و گفت: ساماندهی دستفروشان مستلزم پرداخت هزینه است که این به تنهایی از عهده شورای شهر خارج است بنابراین باید دولت نیز همکاری های لازم را برای ساماندهی و استقرار این دستفروش ها انجام دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز